بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مرتضی صالحی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی و مدیر وقت امور شعب غرب کشور و مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی از استان لرستان بازدید کردند.
بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان لرستان بصورت ویدئو کنفرانس با حضور نوبخت معاون اول رئیس جمهوروحاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان کشور برگزار شد.
به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه کارآفرین می رساند، با عنایت به اینکه انتخاب اعضای هیئت مدیره در انطباق با اساسنامه شرکت در دستور کار قرار دارد در اجرای مفاد ماده 29 اساسنامه، اعضای هیئت مدیره باید از بین اشخاص حقیقی سهامدار انتخاب شوند و اسامی داوطلبان عضویت در هیئت مدیره برای تایید صلاحیت به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام و پس از تایید برای رای گیری به مجمع عمومی عادی شرکت ارائه گردد
به اطلاع می‌­رساند شرکت بانک پاسارگاد (سهامی عام) در نظر دارد تعداد 7،447،639،000 (هفت میلیاردو چهارصد و چهل و هفت میلیون و ششصد و سی و نه هزار) سهم معادل 97/99 درصد از کل سهام شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد را به صورت نقد و اقساط به قیمت پیشنهادی هر سهم 79.900 ریال و با شرایط ذیل واگذار نماید.
در گفت وگوی تفصیلی با پایگاه خبری سازمان تامین اجتماعی مطرح شد؛

حافظی: نسخه الکترونیک احترام به پزشک است

رحمت‌الله حافظی با وجود سابقه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت به عنوان دو سازمان عمده بیمه‌گر کشور اما به عنوان یک پزشک متخصص تاکنون با هیچ یک از بیمه‌ها همکاری نکرده است. او دلیل عدم همکاری با بیمه‌ها را شرایط نامناسب همکاری می‌داند که پزشک مجبور است در پایان هر ماه اسناد نسخه‌های کاغذی را به سازمان های بیمه گر تحویل دهد و چند ماهی هم منتظر دریافت سهم بیمه باشد. حافظی اما شرایط ایجاد شده در طرح نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی را برای پزشکان مناسب می‌داند و به زودی از این سامانه به منظور نسخه نویسی برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی استفاده خواهد کرد.
بیمه تجارت‌نو در ادامه نوآوری‌های خدمات بیمه‌ای خود، این‌بار با مشارکت بانک تجارت و در قالب تسهیلات بانکی بدون بهره و در اقساط بلندمدت، طرح نوی دیگری ارائه کرده است.