موسوی تاکید کرد:

نقش اثرگذار روابط عمومی در تصویرسازی صحیح از بانک در اذهان عمومی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر نقش اثرگذار روابط عمومی در تصویرسازی صحیح از بانک در اذهان عمومی گفت: در بانک ملی ایران به عنوان یک بانک تجاری، با طیف وسیعی از مشتریان اعم از فعالان اقتصادی رو به رو هستیم و این بانک بسیاری از نیازهای جامعه را تامین می کند، از این رو نحوه برداشت و ادراک مخاطبین از بانک قطعا در توفیقات کلان اثرگذار خواهد بود.
تصویر نقش اثرگذار روابط عمومی در تصویرسازی صحیح از بانک در اذهان عمومی

به گزارش سایت خبری پرسون، سید فرید موسوی در اولین وبینار امروز خود با رابطین رسانه ای و اعتباری که با حضور کارشناسان ادارات امور شعب تهران و استان ها و همچنین کارشناسان ادارات حوزه اعتباری اعم از اداره کل بررسی طرح ها، اعتبارات، پیگیری و وصول مطالبات و... برگزار شد، افزود: هر چه نگاه جامعه، نمایندگان مجلس، مدیران محلی، وزراء و... نسبت به بانک مناسب تر باشد، می توانیم بگوییم روابط عمومی اثربخش تری را راه اندازی کرده ایم.

وی تصریح کرد: اکنون مخاطبان ما چه میزان از بانک و اقدامات ما بخصوص در حوزه اعتباری طلاع دارند؟ چقدر پیام بانک را درک کرده اند؟ برای اینکه روابط عمومی بتواند نگاه موجود به این بخش را به درستی به ثمر برساند، باید یک ارتباط صحیح میان بخش اعتبارات و روابط عمومی وجود داشته باشد.

موسوی بیان کرد: اگر این ارتباط شکل نگیرد، در ایجاد روابط عمومی اثربخش دچار چالش خواهیم بود و امروز این ارتباط شکل گرفته است.

عضو هیات عامل و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی در ادامه با تاکید بر اینکه ما باید در کنار روابط عمومی باشیم و اطلاعات درستی را در اختیار آن قرار دهیم، تصریح کرد: روابط عمومی یک وظیفه اداری و تخصصی صرف نیست بلکه یک هنر است و اگر به درستی در کنار آن قرار گیریم، می تواند با تخصص و هنر خود تصویرسازی درستی از بانک و تلاش های حوزه اعتباری در اذهان شکل داده و نگاه جامعه را به نظام بانکی تغیزر دهد.

وی با بیان اینکه تغییر نگاه مردم به بانک نیازمند تغییر نگاه ها به بخش اعتباری است، ادامه داد: در سال جدید و بر اساس قانون بودجه کشور، 289 درصد تسهیلات تکلیفی بانک افزایش یافته است که این موارد در کنار سایر وظایف در راستای خدمت به جامعه صورت می گیرد و این اقدامات باید به درستی به مخاطبان انتقال داده شوند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در پایان بر سواد رسانه ای مدیران در حوزه اعتبارت تاکید کرد و گفت: این سواد رسانه ای باید شکل گیرد.

در پایان نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیریت اعتباری بانک به نقش روابط عمومی، وظایف و انتظارات روابط عمومی از بخش های اعتباری را تشریح کرد.

اکبری وند اشاره کرد: تلاش روابط عمومی شفاف سازی و بیان حقایق نظام بانکداری به تمامی مخاطبان عام و خاص است و این اتفاق در گروه همراهی و همدلی بخش های اعتباری می باشد .

307030

سازمان آگهی های پرسون