بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک پارسیان که اهمیت ویژه ای برای سلامت مشتریان خود قائل است بعد از اقداماتی که در راستای توسعه بانکداری الکترونیک انجام داد، هم اکنون شرایطی را فراهم آورده که احراز هویت مشتریان جدید جهت افتتاح حساب بانکی و همچنین احراز هویت ثبت نام شدگان در سامانه سجام نیز به صورت غیر حضوری انجام شود.
رئیس کل بیمه مرکزی در گفت‌وگوی خبر ۲۱ شبکه یک سیما:

تخفیفات بیمه‌نامه شخص ثالث با رعایت حقوق بیمه‌گذاران ثبت و اعمال خواهد شد

غلامرضا سلیمانی، در گفتگوی خبری شبکه یک سیما با اعلام این مطلب که سامانه یکپارچه "سنهاب" از جامع‌ترین و قدرتمندترین سامانه‌های سازمانی کشور است، نسبت به صیانت از حقوق بیمه‌گذاران تاکید کرد و افزود: قانون جدید بیمه شخص ثالث با ۱۶ آیین‌نامه از شفاف‌ترین قوانین موجود است و مطابق آن رانندگان مشمول تخفیفات بیمه‌ای پس از فروش خودرو می‌توانند تخفیفات یادشده را به خودروی جدید خود یا همسر، والدین و فرزندان بلاواسطه منتقل کنند.
در دیدار رییس کل بانک مرکزی با مدیرعامل بانک تجارت عراق بررسی شد؛

راهکارهای نقل و انتقال منابع ایران در عراق

رییس کل بانک مرکزی در جلسه‌ای که به درخواست مدیر عامل بانک تجارت عراق در محل بانک مرکزی برگزار شد، در خصوص منابع جمهوری اسلامی ایران در عراق و راهکارهای نقل و انتقال آنها گفت‌وگو کرد.
در بهمن ماه 1399 تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به 3.9 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل 11.4 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 70.5 درصد کاهش نشان می‌دهد.
در جریان سفر یک روزه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان گلستان، یک واحد اقتصادی بزرگ که با حمایت بانک ملی ایران تکمیل شده است، افتتاح شد.
در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، کارکنان و مشتریان بانک مسکن با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری زلزله زدگان شتافتند.