بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بدین‏ وسیله از کلیه سهامداران و یا نماینده قانونی و تام‌الاختیار آنان دعوت می‌شود جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 1399/12/30 که ساعت 9 روز سه شنبه مورخ 1400/04/29 در محل تهران، خیابان بهشتی نرسیده به تقاطع ولیعصر، پلاک 309، شرکت بیمه سینا شعبه شهید بهشتی برگزار می شود حضور بهم رسانند.
با تقسیم سود ۵۰ ریالی بین سهامداران؛

صورت‌های مالی بیمه دانا تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه دانا روز 19 تیرماه جاری با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.
بانک آینده پیرو مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران نسبت به پرداخت تسهیلات به صاحبان این مشاغل در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی خود و با هدف حمایت از کسب‌ وکارهای آسیب‌ دیده از ویروس کرونا، اقدام می‌کند.
قیمت سکه امامی با کاهش 19 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 10 میلیون و 692 هزار تومان رسید.
سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن هفته تامین‌ اجتماعی (19 تا 25 تیر) شعار یا پیام متناسب با رویکردهای نوین و خدمات و ماموریت های مهم این سازمان را از طریق فراخوان عمومی انتخاب کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، تهیه زیرساخت‌های نرم افزاری را بخشی از دغدغه های دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای نسخه الکترونیک دانست و افزود: باید نرم افزار های هماهنگ داشته باشیم که بدون اتلاف وقت، در یک بستر متناسب کار را پیش ببریم.