بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شعبه مجازی سپهر (شمس) بانک صادرات ایران با گذشت ۹ ماه از آغاز فعالیت خود موفق به پاسخگویی به بیش از ۴۵ هزار درخواست برای استفاده از انواع خدمات این بانک شد.
عملکرد بیمه آسیا در سه ماهه اول سال 1400، در رشته های ثالث، بدنه، درمان و نیز در نسبت خسارت، نشان می دهد که این شرکت بزرگ بیمه ای همچنان یک شرکت پیشرو در مدیریت بهینه رسیک و تولید پرتفوی است.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته استمرار جذب نقدینگی بود. از این رو، بانک مرکزی به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 38 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
مدیرعامل گروه شیمیایی ثنا تاکید کرد:

بانک ملی ایران شریک تجاری مطمئنی برای ثنا است

محمد آقاجانی با تاکید براین که به پشتوانه ارائه تسهیلات و حمایت های مالی بانک ملی ایران تحریم ها درتوسعه این شرکت بی اثر بوده است، افزود: مجموعه ثنا از یک همراه و شریک تجاری ارزشمندی به نام بانک ملی ایران بهره‌مند است که با وجود ظرفیت‌های این بانک در تامین مواد اولیه و توسعه شرکت با مشکل مواجه نشده ایم.
اهداف طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» بانک آینده که از اسفند 1399، با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا و در قالب اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه برای کادر درمانی کشور اختصاص یافت، محقق شد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات در نشست خبری مطرح کرد:

پرداخت ۱۳هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک توسعه صادرات

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد که تسهیلات اعطایی این بانک در سال ۹۹ به حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان رسید که رشدی ۵۲ درصدی را نسبت به سال قبل از آن داشته است.
دولت‌ها، از جمله آلمان، به‌منظور آزاد کردن سرمایه بانک‌ها و پاکیزه کردن ترازنامه آنها از این گونه دارایی‌های بی‌ارزش اقدام به تاسیس به اصطلاح «بد بانک» (Bad Bank) برای خریداری این قبیل مطالبات و دارایی‌های سمی آنها کرده‌اند.
علیرضا واحدپور مدیر امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران با تشریح اقدامات و دستاوردهای ادارات کل بازاریابی و توسعه بازار، بانکداری خرد و امور باجه ها و امور شعب در سه ماهه اول سال 1400 گفت: اقدامات و دستاوردهای اداره بازاریابی و توسعه بازار به دو بخش گزارش اقدامات و رویدادهای مهم نمایشگاه اینوتکس 2021 و عملکرد خدمات کارت اعتباری الماس تقسیم می شود.
مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از شعب بانک و دیدار با همکاران این استان بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهر تاریخی اصفهان در جهت بهبود عملکردها و تامین رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه معلم با حضور 88/13 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس مستقل شرکت،،، با حضور دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه به‌ عنوان رئیس هیئت مدیره و رئیس مجمع بصورت آنلاین برگزار شد.
سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان «بانکداری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب» در نیمه نخست شهریور ماه سال جاری و به صورت مجازی توسط «موسسه عالی آموزش بانکداری ایران»، برگزار می شود.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که نرخ همه ارزها با توجه به تعطیلی بازار جهانی ثابت ماند.
شاید شما هم از کاغذ بازی‌ های مرسوم برای دریافت وام خسته شده‌اید و دنبال روشی آسان‌تر هستید. بانک مهر ایران، این مشکل را حل کرده و به آسان‌ترین روش ممکن، وام مورد نیاز آن دسته از مشتریان خود که شرایط لازم را داشته باشند پرداخت می‌کند.