بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک کارآفرین با اهدای یک دستگاه «اُسیلومتری» به بیمارستان کودکان مفید، امکان تشخیص آسان تر و سریعتر بیماری های تنفسی و عوارض ریوی ناشی از ویروس کرونا برای کودکان مراجعه کننده و سایر بیماران را فراهم کرد.
کارت اعتباری یکی از ابزارهای مهم مالی و محصول جدید بیمه ‌ملت است. این محصول نوعی بیمه اعتباری است که در معاملات خرد،‌ بازپرداخت اقساط خریداران به فروشندگان را بیمه می‌کند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به بحث‌های مختلف موجود در خصوص طرح قانون بانک مرکزی در مجلس، پیشنهاد کرد که دولت سیزدهم با تعامل با نمایندگان، ایرادات طرح فعلی را به نحوی برطرف کنند که استقلال بانک مرکزی در آن تامین شود.
چگونگی تحقق بانکداری الکترونیکی در گفت‌و‌گو با معاون فناوری اطلاعات بانک دی:

بانکداری روی امواج تغییر

احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری از اقدامات بانک دی در راستای هدایت مشتریان به خارج از شعب بانک بوده و این خدمات را از طریق موبایل بانک «جت‌دی» به مشتریانش ارائه کرده است.
مدیر امور عملیات ارزی بانک شهر گفت: در حال حاضر و با توجه به دریافت مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی آماده ارائه تمامی خدمات ارزی به منظور تسهیل در امور واردکنندگان کالا و خدمات و واحدهای تولیدی داخلی هستیم.
با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در بانک کشاورزی انجام شد:

بررسی زمینه های توسعه سامانه بازارگاه

جلسه بررسی موارد توسعه ای در سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی روز سه شنبه 22 تیرماه با حضور دکتر مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی ، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی و مدیران و کارشناسان حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری شرکتی این بانک برگزار شد.
مدیر بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت‌نو، یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت متبوع خود را بهره‌مندی از پرتفوی کامل سهامداری خود در حوزه بیمه‌های انرژی و ورود به کنسرسیوم انرژی با عضویت ثابت عنوان کرد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۲۳ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ هشت ارز رسمی ثابت ماند.
ضمن اعلام نتیجه‌ هشتمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰ (مورخ 22 تیر ماه)، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 29 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اداره کل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای اعلام کرد:

بلامانع بودن همکاری با شرکت استارت آپی همپاد کیان

اداره کل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی طی نامه ای بلامانع بودن همکاری با شرکت استارت آپی همپاد کیان را به شرکت های بیمه اعلام کرد.
سلیمان توکلی، سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک مهر ایران، با حضور در مراسم ازدواج دانشجویی که در حرم مطهر رضوی و با سخنرانی آیت‌الله مروی، تولیت آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالای ایرانی به زوج‌های دانشجو خبر داد.