بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در پی برگزاری مجمع عمومی بیمه معلم، مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت، طی پیامی صمیمانه به کارکنان ، نمایندگان و شبکه‌فروش، موفقیت بیمه معلم در سال مالی ۹۹ را مرهون انسجام سازمانی و تلاش کلیه اجزا سازمان دانستند.
مشتریان بانک ملی ایران از امروز تا پایان مرداد ماه فرصت دارند با شرکت در چهل و دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، علاوه بر دریافت «رسید خوبی» به عنوان اجر معنوی، بخت خود را برای دریافت جوایز امتحان کنند.
با بررسی صورت گرفته از سوی رسانه ها مشخص شد شرکت بیمه تعاون در شبکه اجتماعی اینستاگرام در رتبه برتر تولید محتوای کیفی و تعامل بالا با کاربران قرار دارد.
بیمه تجارت‌ نو جوان‌ترین شرکت بیمه گری؛

دریافت مجوز قبولی اتکایی

بیمه تجارت‌ نو یکی از جوان‌ ترین شرکت‌‌ های بیمه‌ ای ایران است که توانسته مجوز قبولی اتکایی را با داشتن سطح توانگری و سرمایه مناسب کسب کند. این شرکت بیمه که از سال ۱۳۹۵ تاکنون در بازار بیمه کشور فعالیت می‌کند توانسته در اولین زمان پس از طی الزامات مورد اشاره در آیین‌ نامه‌ های بیمه مرکزی به این مجوز دست پیدا کند.
معاون فن‌اوری و توسعه زیرساخت بیمه کوثر بیان کرد:

هنوز تا تحول دیجیتال فاصله داریم

این روزها همه‌جا صحبت از فن‌اوری‌های نو و دیجیتالی شدن کارهاست. صنعت بیمه هم ناگزیر است خود را با این شرایط تطبیق دهد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۴ ارز افزایش و ۱۹ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۳ ارز رسمی ثابت ماند.