بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

از ابتدای فروردین تا پایان خرداد امسال از چک‌های جدید صیادی که مبادله شده‌اند حدود ۳.۵ درصد و از چک‌های قدیمی ۸.۵ درصد آن‌ها برگشت خورده است.
طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد:

ادغام کارت‌های بانکی و شناسایی بازنشستگان به همت بانک صادرات

​کارت بانکی یکپارچه با کارت شناسایی فرهیختگان بازنشستگی کشوری طی مراسمی با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل بانک صادرات ایران رونمایی شد.
کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیأت همراه از مجموعه قطعه سازان خراسان شرکت کیهان صنعت قائم در شهر مشهد بازدید کردند.
فدایی در گفت‌و‌گو با پرسون مطرح کرد؛

انسجام نظام بانکی کشور در گرو تصویب و اصلاح قوانین

یک کارشناس حقوق بانکی گفت: دولت بعدی برای بهبود اوضاع امور بانکی ابتدا باید قوانین اصلی در این زمینه را اصلاح کند؛ سپس یک نظام منسجم بودجه‌ریزی را تهیه و اجرا کند.
معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران می‌گوید: حمایت از صادرکنندگان، کارآفرینان و گسترش بازارهای هدف صادراتی، اصلی‌ترین ماموریت این بانک به منظور اشتغال‌زایی و ارزآوری برای کشور است.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر برخورداری بانک از منابع پایدار در حوزه دانش بنیان، گفت: این بانک پس از عبور از سقف 4 هزار میلیارد ریالی تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در سال جاری، آماده است برای سال آتی افق بالاتری را برای اعطای تسهیلات به این شرکت ها به ویژه شرکت-های صادرات محور در نظر گیرد.
شرکت بیمه تعاون به عنوان نخستین شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته در صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی، مورد ممیزی سیستم مدیریت ریسک سازمانی قرار گرفت.
به آگاهی سهامداران محترم می رساند؛ مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1399/12/30، بانک پاسارگاد (سهامی عام) رأس ساعت 9صبح، روز یکشنبه مورخ 1400/04/27، در محل بانک پاسارگاد به نشانی: تهران، خیابان میرداماد، شماره 430 تشکیل می گردد.
ضمن اعلام نتیجه‌ هفتمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰ (مورخ 15 تیر ماه)، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 22 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.