بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در دوازدهمین دوره گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور با عنوان" آموزش و توسعه منابع انسانی" که توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می شود، از شعب برتر بانک صنعت و معدن تقدیر شد.
عملکرد بانک تجارت در اعطای تسهیلات حمایتی به اقشار کمتر برخوردار:

بانک تجارت برای همه مردم ایران

گزارش تسهیلات حمایتی بانک تجارت از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج، تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و بیماران صعب العلاج منتشر شد.
مدیرعامل بانک تجارت همزمان با ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تحکیم روابط و گسترش ارائه خدمات، از پروژه عظیم ملی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بازدید به عمل آورد.
در معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای در زمینه بررسی عملکرد و نظارت برشرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی، بررسی صورت‌های مالی شرکت‌ها، انتصابات مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌ها و موسسات تابعه، تدوین طرح خروج از بنگاه‌داری و همچنین شناسایی و معرفی برخی شرکت‌ها جهت واگذاری به سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.
مدیرعامل بانک تجارت در ایام دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از شرکت‌های فولاد خوزستان و فولاد آتیه خاورمیانه با مدیران این شرکت‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.
بیمه باران با برگزاری جشنواره‌های متنوع مختص به شبکه فروش، تلاش کرده قدردانی خود را از نمایندگان و کارگزارانی که با تعهد و دلسوزانه در معرفی و ارائه محصولات بیمه‌ای به آحاد جامعه گام برمی‌دارند، نشان دهد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (پنجشنبه، ۱۴ بهمن ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۷ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۱ ارز کاهش یافت، نرخ ۸ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
بانک آینده، با هدف بهبود تجربه مشتریان و بهره‌ مندی آسان از خدمات بانکی، خدمت جدید «گزارش مسدودی حساب» را در سامانه نسل سوم «پیشخوان‌مجازی» خود، پیاده‌سازی کرد.
معاون پشتیبانی و اموراقتصادی بیمه نوین در جمع نمایندگان استان همدان:

رویکرد بیمه نوین ارائه خدمات با کیفیت همراه با سودآوری است

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در جمع کارکنان و نمایندگان سرپرستی استان همدان گفت: چشم انداز اصلی بیمه نوین ارائه خدمات با کیفیت بر اساس بینش مشتری محور همراه با سودآوری است.
هادی اخلاقی فیض آثار همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در سفر به استان خوزستان از شرکت نوین چوب بازدید و با مدیران این مجموعه تولیدی دیدار و گفت‌ وگو کرد.