بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور تکریم ارباب رجوع و در راستای استقبال هموطنان گرامی از تاریخ اول اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است.
با استفاده از کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانید خرید شب عید خود را به‌صورت اقساطی و با تخفیف‌های ویژه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام دهید.
بیمه‌های مختلف درمانی خیال افراد را بابت هزینه‌های سرسام‌آور خدمات پزشکی تا حدودی راحت می‌کنند. وجود بیمه یکی از اساسی‌ترین نیازهای اعضای خانواده در جامعه امروز است. بیمه تکمیلی به شما کمک می‌کند تا مشکلات پزشکی را بدون ترس از فاکتور نهایی پرداخت، درمان کنید. آیا همه اعضای خانواده را می‌توان بیمه کرد؟ شرایط سنی بیمه تکمیلی چگونه است؟
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۱۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به بهای ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.
سود و زیان انباشته و مطالبات مشکوک الوصول ازجمله مواردی هستند که از ترازنامه و صورت سود وزیان موردتوجه برخی قرارگرفته است. این در حالی است که هیچ‌کدام از این دو مورد گویای تمام حقیقت موسسه و بنگاه اقتصادی نیستند و با وضعیت فعلی، شرایط را بحرانی نشان نمی‌دهند.
با توجه به شیوع موج جدید کرونا و همه‌گیری شدید آن، مشتریان محترم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند تا حد ممکن از مراجعه به شعبه‌های بانک پرهیز کرده و با استفاده از ابزارهای غیرحضوری همچون اینترنت‌ بانک، همراه‌ بانک و پیشخوان مجازی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
در راستای رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعبه‌ها، کارت‌های نقدی بانک‌ پاسارگاد که تاریخ انقضای آن‌ها از ابتدا تا انتهای اسفندماه سال 1400 است، به‌ مدت یک سال تمدید شد.
بانک رفاه کارگران در راستای توسعه خدمات نوین بانکی و با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و توسعه سبد خدمات ارائه شده از طریق پایانه‌های خود، امکان پرداخت اقساط با شناسه تسهیلات(19رقمی) از طریق خودپردازها و کیوسک‌های بانک را فراهم کرد.