بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 810.7 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
مدیریت بیمه های اتومبیل بیمه ایران با صدور بخشنامه به تمامی مدیران استانها و واحد های اجرایی سراسرکشور اعلام کرد: جرایم دیرکرد بیمه نامه های شخص ثالث، در صورت اقدام به تمدید یا دریافت بیمه نامه شخص ثالث، تا نهم اسفند 1400 بخشیده می شود.
در آیین معارفه خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن و تکریم مهری مطرح شد؛

هوشمندسازی و ارائه خدمات نوین در راستای مشتری محوری

خورسندیان اظهار داشت: سند تحول دیجیتال با مشارکت مدیران و تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی تدوین شده و در صدد هستیم، هوشمندسازی و ارائه خدمات نوین در راستای مشتری محوری را تحقق بخشیم.
«سید سعید شمسی‌نژاد» ضمن بیان اینکه بانکداری قرض الحسنه در اوج مطلوبیت است، گفت: نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در ۲ بانک قرض‌الحسنه کشور حساب دارند و از خدمات آن استفاده می‌کنند. خوشبختانه این بانک‌ها به‌خوبی در بین مردم شناخته شده‌اند.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ١٨ بهمن ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ۶٠٢ هزار و ١٩٧ تومان رسید.
نمایندگان برتر در جشنواره زمستانی اوج، اقدامات و سطح تعامل بیمه رازی با شبکه فروش در زمینه اطلاع رسانی و همراهی با نمایندگان در سال جاری را متفاوت از سال‌های گذشته دانستند و معتقدند اقدامات صورت گرفته در عملکرد شعب و نمایندگان تاثیر بسزایی داشته است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۷۵ هزار میلیارد تومانی این بانک به بخش های مختلف اقتصادی کشور در 10 ماه نخست امسال گفت: ۳۵ درصد این تسهیلات در حوزه صنعت و ۲۰ درصد در حوزه خرد و حمایت از اقشار محروم بوده است.