بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک رفاه کارگران با حضور فعال و موثر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، خدمات نوین و اقدامات توسعه‌ای سال‌های اخیر خود را به مخاطبان و بازدیدکنندگان، معرفی کرد.
ضمن اعلام نتیجه‌ سی‌ودومین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰، مورخ 27 بهمن ماه، به اطلاع می‌رساند ‌حراج سی‌وسومین مرحله اوراق یاد شده در تاریخ 3 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان فروش بیمه‌های زندگی شرکت بیمه تجارت‌نو ضمن اعلام راه‌اندازی سیستم ساماندهی شبکه فروش بیمه‌های زندگی، از پیش‌بینی تمهیداتی دیگر برای گسترش شبکه توزیع و ارائه محصولات جدید و متنوع در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
در شهرستان اردبیل، بزرگ ترین مجتمع گلخانه ای هیدرو پونیک پرورش انواع صیفی جات با حمایت و مشارکت 60 میلیاردریالی بانک کشاورزی راه اندازی شد و با ایجاد اشتغال برای 10 نفر به طور مستقیم ، نقش مهمی در توسعه پایدار و رونق اقتصادی این منطقه ایفا خواهد کرد.
سرپرست بانک کشاورزی با هدف تعامل، دیدار و آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها، صبح روز دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه با حضور در ادارات مرکزی با مدیران وکارکنان این بانک دیدار و گفت وگو کرد.
بانک ملی ایران براساس امضاء و انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنف جایگاه های سوخت کشور در خصوص نوسازی تجهیزات جایگاه ها در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین ارتقای کیفیت خدمات توزیع سوخت به مردم، اعلام آمادگی کرد.
بهزاد شیری مدیر‌عامل پست‌بانک‌ایران با تبریک فرارسیدن میلاد مظهر دیانت و جوانمردی حضرت امام علی(ع) و گرامیداشت روز پدر و روز مرد به همکاران، سهامداران، بازنشستگان و خانواده بزرگ پست‌ بانک‌ ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
در گزارش بیمه مرکزی اعلام شد:

رشد خسارت پرداختی در صنعت بیمه

میزان خسارت پرداختی در صنعت بیمه به ۱۰ ماهه نخست سال جاری به حدود 47.2 هزار میلیارد تومان رسیده است که بیش از ۱۸ هزار و هفتصد میلیارد تومان آن مربوط به پنج ماه اول سال جاری است.