فرد خسارت دیده در تصادف می‌تواند به میزان پرداختی بیمه اعتراض کند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر اختلافی بین زیان دیده و بیمه وجود داشت، به مراجع قضایی مراجعه و اقامه دعوا می‌نمایند.

تصویر فرد خسارت دیده در تصادف می‌تواند به میزان پرداختی بیمه اعتراض کند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه «شهر امن» شبکه پنج سیما گفت: وقتی خودرویی برای دریافت خسارت به شرکت بیمه مراجعه می‌کند، پس از تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه، میزان خسارات وارده مشخص می‌شود و مبلغی تعیین می‌گردد.

وی گفت: اگر زیان دیده این مبلغ را قبول داشته باشد مبلغ خسارت را دریافت خواهد کرد و می‌تواند به هر تعمیرگاهی که خواست مراجعه نماید و اگر این مبلغ را قبول نداشت شرکت‌های بیمه مکلف هستند در صورت تقاضای زیان دیده وسیله نقلیه را به تعمیرگاه مجاز و یا تعمیرگاهی که مورد قبول فرد زیان دیده است هدایت کنند و وسیله نقلیه در داخل تعمیرگاه مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد و هزینه‌ها توسط شرکت بیمه پرداخت شود.

سرهنگ مومنی افزود: اگر باز هم اختلافی بین شرکت بیمه و زیان دیده وجود داشت، فردی به عنوان ارزیاب خسارت تعیین می‌گردد و وسیله نقلیه را بررسی و خسارت را تعیین می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر باز هم اختلافی بین آن‌ها وجود داشت، به مراجع قضایی که در حال حاضر شورای حل اختلاف است مراجعه و اقامه دعوا می‌نمایند و پرونده در آنجا بررسی و تعیین تکلیف می‌گردد.

منبع: صداوسیما

405513

مطالب مرتبط