بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نخستین روز از سفر به استان کرمان با نمایندگان و روسای شعب این استان دیدار و گفت و گو کرد.
امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: البته در کشورمان متاسفانه نسبت مطالبات معوق بانک‌ها بسیار بالا است و واقعیت این است که بسیاری از مشتریان بانک‌ها تمایلی به بازپرداخت دیون خود ندارند و در ایران درصد مطالبات معوق نسبت به استانداردهای جهانی بسیار بالاتر است.
مدیرعامل بانک سپه در جمع رؤسای شعب اصفهان:

آمادگی بانک سپه برای کمک به توسعه صنعت فولاد اصفهان

مدیرعامل بانک سپه موفقیت این بانک را در گرو همدلی و مشارکت تمام کارکنان در سراسر کشور دانست و گفت: تک‌تک دست‌اندرکاران طرح ملی ادغام در مهم‌ترین دوران حرفه‌ای خود باید با شکیبایی، ایثار و تلاش جهادی زمینه اتمام موفقیت‌ آمیز بزرگ‌ترین جراحی اقتصادی نظام و عبور سریع از این طرح را فراهم کنند.
مدیرشعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان:

حمایت از سیل‌زدگان از اولویت‌ های بانک توسعه تعاون است

با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار شهرستان کنارک و جمعی از مسوولان شهرستان کمک های مومنانه بانک توسعه تعاون در قالب منبع نگه داری آب و کفش در بین نیازمندان و سیل زدگان شهرستان کنارک توزیع شد.
بیمه‌های زندگی؛ موتور پیشران توسعه صنعت بیمه:

چرا صنعت بیمه به"جان دانا" نیاز دارد؟

آذرماه سال جاری بود که مدیرعامل بیمه دانا از طرح جدیدی تحت عنوان"جان دانا" رونمایی کرد؛ محصولی که به گفته دکتر ابراهیم کاردگر قرار است در صنعت بیمه تحول ایجاد کند.
معاون بیمه‌های مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت‌ نو، از ارایه آنلاین بیمه‌نامه موبایل از سوی شرکت متبوع خود خبرداد و اظهارداشت: آسیب‌های ناشی از آتش سوزی، شکستگی براثر ضربه، نفوذ مایعات، نوسان برق و سرقت با شکست حرز که در گارانتی قابل ارایه نیست در این بیمه‌نامه پوشش داده می‌شود.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۵ واحد پولی افزایش و قیمت ۸ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۳ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
در دوازدهمین دوره گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور با عنوان" آموزش و توسعه منابع انسانی" که توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می شود، از شعب برتر بانک صنعت و معدن تقدیر شد.
عملکرد بانک تجارت در اعطای تسهیلات حمایتی به اقشار کمتر برخوردار:

بانک تجارت برای همه مردم ایران

گزارش تسهیلات حمایتی بانک تجارت از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج، تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و بیماران صعب العلاج منتشر شد.
مدیرعامل بانک تجارت همزمان با ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تحکیم روابط و گسترش ارائه خدمات، از پروژه عظیم ملی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بازدید به عمل آورد.