بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

کشورهای توسعه یافته اغلب صنعت بیمه توسعه یافته تری دارند تا زمانی که صنعت بیمه نتواند بسترهای لازم برای حضور ایمن و توأم با اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در بخش‌های مختلف اقتصادی فراهم آورد نمی‌توان انتظار داشت که یک کشور به بالندگی و تعالی اقتصادی دست یابد.
در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری

2000 تخته پتو میان زلزله زدگان خوی ارسال و توزیع شد

گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بنابر دستور رییس گروه مالی گردشگری تعداد ۲۰۰۰ تخته پتو به منظور کمک رسانی به آوارگان و زلزله زدگان شهرستان خوی به دلیل برودت هوا و یخبندان در منطقه ارسال کرد.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد به همراه وزیر سابق کار همزمان با آیین افتتاح دومین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر از غرفه بیمه ایران در قشم بازدید کردند.
بانک مرکزی از ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اصلاح نرخ سود سپرده به شبکه بانکی خبر داد.
مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست با مدیران شرکت صنایع شیر ایران تأکید کرد:

ضرورت ایجاد فرآیندهای آسان و منعطف برای ارائه خدمات جامع بانکی

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی ، در اجرای برنامه های توسعه بازار و تعامل با شرکت ها و سازمان های بزرگ به ویژه شرکت های  فعال در بخش کشاورزی و صنایع غذایی، ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، از طریق ویدیو کنفرانس با مدیران استانی این شرکت گفت و گو کرد.
سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۶ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون خبر داد و گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
جمعی از مدیران و اعضای شورای عالی نظام پرستاری کشور، با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تلاش‌های «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تصویب دستورالعمل نهایی قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در هیأت دولت تقدیر کردند.
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: تاکنون مصوبه ای مبنی بر قطع یارانه نقدی به ما ابلاغ نشده است و پرداخت یارانه کماکان ادامه دارد.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه در کشور نقش به‌سزایی در گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم دارد.