در ادامه بازدید از سرپرستی های استانی:

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان همدان

دکتر آقادادی به همراه گروهی از معاونین و مدیران ستادی به منظور شرکت در نشست هایی با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش در سرپرستی بیمه کوثر استان همدان حضور یافت.

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیریت و همکاران سرپرستی در این نشست ها گزارشی از عملکرد سرپرستی در 9 ماهه سال 1402 و برنامه های مدنظر برای 3 ماهه پایانی سال ارائه دادند.

مدیرعامل شرکت ضمن بیان نکاتی در خصوص گزارش ارائه شده به ثبت رکورد جدید فروش بیمه کوثر معادل 84 هزار و 925 میلیارد ریال در 8 ماهه نخست سال 1402 که بیشتر از کل سال 1401 است اشاره داشته و بیان نمود این فروش مناسب با تلاش مضاعف همکاران، شبکه فروش، اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک محقق گردیده است.

دکتر آقادادی با اشاره به بهره مندی بیمه کوثر از سرمایه های انسانی متعهد و متخصص و شبکه فروش منسجم بر اهمیت کار تیمی کارکنان و انسجام شبکه فروش در رشد و بالندگی شرکت تاکید کرد و بیان نمود عملکرد و دستاوردهای ارزشمند بیمه کوثر با کار جهادی و اتحاد و همدلی تک تک اعضای تیم همکاران و شبکه‌ی فروش حاصل گردیده و این عزیزان می بایست در هر سنگر و نقشی که مسئولیت می پذیرند فرصت خدمت را غنیمت شمرده و به اولویت نخست بیمه کوثر که تکریم و احترام مشتریان است جامه عمل بپوشانند.

ایشان در پایان این نشست ها از زحمات همکاران قدردانی نموده و در جریان نظرات، پیشنهادات و دغدغه های آنان قرار گرفت.

منبع: بیمه کوثر

573147

مطالب مرتبط