بیمارستان بانک ملی ایران برگزیده بخش خدماتی بیست‌ و چهارمین همایش ملی صنعت سبز

در بیست‌ و چهارمین همایش ملی صنعت سبز از میان واحدهای صنعتی ،معدنی و خدماتی کل کشور، بیمارستان بانک ملی ایران در بخش خدماتی برگزیده و با اهدای تندیس سیمرغ و لوح از ریاست بیمارستان ، تقدیر شد.
تصویر بیمارستان بانک ملی ایران برگزیده بخش خدماتی بیست‌ و چهارمین همایش ملی صنعت سبز

به گزارش سایت خبری پرسون، در این همایش که با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر حشمتی معاونت محیط زیست ، برگزیدگان در سه بخش صنعت،معدن و خدمات سبز از سراسر ایران در سالن همایش‌های شهدای محیط زیست برگزار شد از دکتر جمالی ریاست بیمارستان بانک ملی ایران با اهداء لوح و تندیس تقدیر به‌عمل آمد.

در این همایش دکتر حشمتی ضمن ارائه گزارشی درخصوص عملکرد واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی طی سخنانی اظهار داشت: در دورانی که تحریم های سخت باعث محدودیت شده با کمک مراکز دانش بنیان توانسته‌ایم برخی نیازهای کشور در حوزه محیط زیست را مرتفع کنیم .

وی افزود: فرآیند انتخاب واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی برای اولین بار در سال 1376 و در حوزه صنعت آغاز شد و در سال 1384 واحدهای خدماتی و در سال 1399 واحدهای معدنی در شاخص های فرایند انتخاب قرار گرفت . از بین 305 واحد (214 واحد صنعتی،81 واحد خدماتی و 10 واحد معدنی) ،24 واحد صنعتی، 8 واحد خدماتی و 1 واحد معدنی، بیمارستان بانک ملی ایران موفق شد لوح صنعت سبز را دریافت نماید.

مدیریت سبز مجموعه‌ای از اقدامات جامع و هدفمندی است که در سطوح مختلف دستگاه های اجرایی برای استفاده بهینه از منابع و کاهش اثرات سوء بر منابع زیستی انجام می گیرد.

منبع: بانک ملی ایران

573140