حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: ۱۶ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با پیگیری ستاد دیه و همت نیکوکاران در ایام اربعین حسینی از بند زندان رهایی یافتند.
اخیراً شکایاتی از تماس تلفنی برخی افراد سودجو با تعدادی از بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی واصل شده که با سوءاستفاده از نام این سازمان، در ازای صدور و تحویل کارت درمان یا بیمه تکمیلی درخواست واریز وجه داشته‌اند.
رییس دستگاه قضا در جریان این دیدار مردمی، دستورات مقتضی را در چارچوب موازین قانونی خطاب به مسئولان ذیربط برای رفع مسائل و مشکلات مراجعان صادر کرد.
زوار پاکستانی طی چند روز گذشته به دلیل نبود ناوگان اتوبوس مورد نیاز در مرز ریمدان سرگردان بودند که نیروهای مسلح با کمک سازمان هواپیمایی این زوار را به مرزهای غربی کشور منتقل کردند.
وزیر کشور با بیان اینکه دستورالعمل‌های ایمنی در معدن طزره دامغان بر پایه گزارش‌ها رعایت شده و ارتقای ایمنی پیگیری می‌شود، گفت: انفجار در معدن و جانباختن ۶ کارگر یک اتفاق غیرمنتظره ناشی از خروج گاز از حفره‌ها بود.
مدیر پارک سرزمین موج‌ های خروشان گفت: دلیل پلمب عدم رعایت عفاف و حجاب بوده است. در صورتی که ما تمامی موارد مثل چاپ بنر و تذکر به افراد را رعایت کردیم.
در حالی انتشار ترانه جنجالی «دافی» همچنان خبرساز است که برخی اخبار از بازداشت مدیر برندینگ برند «دافی» حکایت دارد.
یک بیمار جوان که مبتلا به عارضه مغزی بود، در بیمارستان فوت کرد. قصور پزشکی از سوی خانواده متوفی اعلام شده است.