حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

زن بلاگری‌ که متهم است شوهرش را با همدستی یک مرد غریبه کشته، در آخرین دفاع خود در دادگاه مدعی شد بی‌گناه است و همدستش مرتکب قتل شده است.
بررسی پرونده نیکا شاکرمی، توسط مراجع ذی‌صلاح قانونی، مشخص کرد که مرگ او ارتباطی با اغتشاشات نداشته و صرفا نام او در آن روز‌ها به واسطه مرگ مشکوکش در لیست پروژه کشته‌سازی‌ها قرار گرفت.
فرماندار آستارا از حضور نیرو‌های نظامی، انتظامی مرزبانی و بسیج مردمی در نقاط حادثه دیده خبر داد و گفت: امدادرسانی در حال انجام است و بارش باران همچنان ادامه دارد.
رئیس قوه قضاییه گفت: ضابطان موظفند و اختیار دارند که با جرایم مشهود برخورد کنند و مرتکب چنین جرایمی را به دستگاه قضایی تحویل دهند؛ مسئولان قضایی نیز موظفند مطابق با قانون، انصاف و با توجه به همه جوانب و ابعاد موضوع، تصمیمات مقتضی را در قبال مرتکبان جرم مشهود اتخاذ کنند.
با رشد چشمگیر فناوری و تکنولوژی در دنیا، هر روزه شاهد تغییرات و اتفاقات عجیب درزندگی بشر هستیم ، این رخدادها مثبت وگاهی منفی است. ازمهم ترین دستاوردهای تاریخ بشردرزمینه ارتباطات و تکنولوژی پیشرفت های مخابراتی وارتباطی است که طی چند دهه اخیراین پیشرفت ها افزایش زیادی داشته و دارد.
موضوع خمپاره عمل نکرده در یک بیمارستان گلستان که همزمان با ساقط شدن یک پهپاد در محوطه این بیمارستان مشاهده شده توسط ماموران امنیتی و نظامی در حال بررسی است.
وکیل پایه یک دادگستری گفت: تمامی ابلاغیه‌ها توسط قوه قضاییه با نام عدل ایران (adliran) ارسال می‌شود و هیچ گونه سرشماره متفرقه‌ای وجود خارجی ندارد و در صورت دیدن این پیام‌ها از بازکردن آنها خودداری کنید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: سه مجروح حادثه تیراندازی به نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی استان در شیراز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.