حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با هوشیاری ماموران پلیس محموله 232 کیلویی تریاک که توسط دو زن در حال انتقال بود کشف شد.
در این پرونده، جمعی از رانندگان و کامیون‌ داران در سال ۹۵، کامیون‌ های خود را به یکی از نمایشگاه‌ های شهرک کامیون‌ داران اسلامشهر فروخته بودند تا کامیون‌ های جدید را از آن نمایندگی تحویل بگیرند، اما فردی که خود را دارای نمایندگی یکی از شرکت‌های معروف معرفی کرده بود به وعده خود عمل نکرد.
مهدی یراحی پس از انتشار آهنگی با عنوان «روسریتو» با اتهام‌های تشویش اذهان عمومی، تبلیغ علیه نظام و ساخت و انتشار فیلم‌هایی برخلاف عفت عمومی مواجه شده است.
سازمان بازرسی به یک قرارداد گمرک ورود کرد؛

از خروج ۲۲۰۰ میلیارد ریال ارز جلوگیری شد

نامه هشداری و به موقع سازمان بازرسی کل کشور به گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره انعقاد قرارداد با یک شرکت چینی از تضییع ۲۲۰۰ میلیارد ریال ارز جلوگیری کرد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه توانسته‌ایم دو داروی ترک اعتیاد را در ایران بسازیم، گفت: شربت متادون نباید به عنوان داروی ترک اعتیاد استفاد شود.
جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به دعوای بالغ بر ۱۲۰ خواهان نسبت به دولت آمریکا و جمشید شارمهد در دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران به ریاست قاضی حسین زاده برگزار شد.
دوربین از قدیم نقش موثر وسازنده‌ای در پیشگیری وضعی از جرم و در صورت وقوع نقش کاتالیزوری در شناسایی مجرم و سرعت رسیدگی به پرونده کیفری ایفا می‌کند اگرچه با همه این تفاسیر معتقدم که پیشگیری‌های وضعی اگرچه ممکن است جنبه غیرکیفری داشته باشد ولی پیشگیری اجتماعی که مبتنی بر پیشگیری رشد مدار و آموزش محور و تخصصی است که بسیار مؤثر‌تر و سازنده‌تر از اینگونه پیشگیری‌های وضعی ست.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان و اعتراف متهمان به 23 فقره سرقت سیم برق خبر داد.
مسئول دفتر حقوقی ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی ادامه داد: در پیگیری‌های انجام شده پلاک ماشین فرد خاطی شناسایی و خودروی وی توقیف شد. پرونده نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و ضارب به ۱۶ ماه حبس تعزیری برای جنبه عمومی و پرداخت ۱۶۵ میلیون تومان جریمه و دیه محکوم شد.