حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مردی که در پی یک شوخی ناموسی دوستش را به قتل رسانده بود، در حالی پای میز محاکمه می‌رود که در آخرین دفاع گفت از کارش پشیمان نیست.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: یک زن در جهرم، حین مشاجره با شوهر جوان خود، او را با سلاح سرد کشت.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند تهیه و توزیع اسلحه در کرمانشاه و کشف 46 قبضه سلاح غیرمجاز خبر داد.
رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا در مورد کلاهبرداری مجرمان سایبری از طریق طراحی جعلی سایت «صبا تأمین» هشدار داد.
به گفته مقام‌های محلی، مردی به اتهام دزدیدن ۱۰۰ شیشه واکسن کرونای "جانسون اند جانسون" در ایالت واشنگتن آمریکا دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۷۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به صورت غیرمجاز تهیه و در ساختمانی مسکونی نگهداری می‌شد، خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲ عامل حفاری غیرمجاز در روستای قاپلوق شهرستان مرند دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتا هرمزگان از کشف یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: اشتغال به صورت مجازی از سوژه‌های داغ برای کلاهبرداری شده است.
بازهم روایتی تلخ از یک غفلت:

مرد جوان در سد حسن ابدال آرام گرفت

پیکر بی‌جان مرد جوانی در سد حسن‌ابدال زنجان طی روز پنجشنبه یافت شد و برای مشخص شدن علت تامه مرگ به پزشکی‌قانونی تحویل داده شد.

بر اساس اعلام پلیس آمریکا، یک دانش آموز دختر حدودا ۱۲ ساله در تیراندازی در مدرسه‌ای در ایالت اوهایوی این کشور، سه دانش آموز دیگر را زخمی کرده است.