حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرهنگ آدینه لو از ترفند جدید مجرمان سایبری خبر داد و گفت: این مجرمان با سوءاستفاده از احساسات مردم با عناوین جعلی و وابسته به مؤسسات خیریه اقدام به کلاهبرداری از هموطنان می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: همزمان با نزدیک شدن به عید سعید فطر و اعمال مذهبی این ایام، مجرمان سایبری با طراحی سایت‌های جعلی و تبلیغات فریبنده در فضای مجازی و عمدتا شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های غیر بومی مترصد کلاهبرداری از هموطنان با عنوان دریافت فطریه و سایر نذورات می‌شوند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد قطار مسافربری با یک پراید و مصدومیت دو جوان خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد؛

کاهش پنج درصدی میزان جرایم در تهران

سردار رحیمی گفت: تلاش ما تربیت نیروهایی قرآنی، انقلابی و ولایی است. نیروی انتظامی امروز به واسطه اجرای ماموریت‌های خود همواره مورد حمله دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، آخرین اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در اجرای دستور رئیس دستگاه قضا برای پیگیری پرونده حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر تهران را تشریح و اعلام کرد: ۱۱ نفر تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند که گزارش آن به دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان که منجر به قتل عمد صاحب مغازه شد به زودی با تکمیل پرونده و صدور رای بسته می‌شود.
مادر مقتول به مأموران گفت: دختر و دامادم بر سر اینکه بچه دار نمی‌شدند اختلاف داشتند و مدام باهم درگیر بودند و دامادم مدام دخترم را کتک می‌زد تا اینکه او از خانه قهر کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری پنج سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۱ کیلوگرم مواد افیونی، طی درگیری مسلحانه در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن یکی از تکاوران غیور و جان برکف پلیس استان توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور «نیکشهر-ایرانشهر» خبر داد.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان فارس ۵۶۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش از بار بادمجان یک دستگاه وانت نیسان کشف شد.