حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

در پی انجام رسیدگی‌ها و فرایندهای قضایی، رای پرونده «پروژه آفتاب ری» با بیش از ۳۵۵ شاکی صادر شد.
سردار لطفی گفت: کار آگاهان توانستند طی عملیاتی پیچیده، ۷ نفر را که سارقان مسلح و مالخران بودند دستگیر کنند. پیگیر هستیم تا روند پرونده را به اتمام برسانیم.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب در استان فارس از دستگیری مردی خبر داد که یک نفر را به قتل رسانده و ۲ نفر را مجروح کرده بود.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو سواری حامل داروی غیرمجاز قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک چهره هنری اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود.
رییس پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با پرسون خبر داد؛

وجود دوربین بر روی البسه ماموران ۱۱۰

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به وجود دوربین بر البسه ماموران، بیان کرد: ماموران که کار عملیاتی دارند و نیز پلیس ۱۱۰، این دوربین ها را دارند.
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در روستای دستگردان در جاده میامی در اطراف مشهد خبر داد و گفت: بنابر اعلام اورژانس در این حادثه ۳ نفر کشته و ۲۴ نفر دیگر مجروح شده‌اند.
صبح امروز مراسم اختتامیه محافل این با قرآن کریم و چهارمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه فاتب با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت و حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار گردید.
ساراپیرانه
حجت الاسلام ادیانی گفت: نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان توانست امنیت را به بهترین شکل در سراسر کشور برقرار کند؛ نیروی انتظامی امروز بواسطه قرآن، راه تولید قدرت مشروع و راه صیانت در درون خود را یافته است.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران از دستگیری مردی خبر داد که با سلاح سرد به درمانگاهی در شرق تهران حمله کرده بود.