حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد؛

انهدام باند ۶ نفره جعل سندهای ملکی

سرهنگ گودرزی گفت: باند ۶ نفره زمین خواری در تهران که اقدام به جعل سندهای ملکی می نمودند، دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌دژ از بازداشت ۶ کارمند شهرداری شاهین‌دژ به اتهام فساد مالی خبر داد و گفت: در روزهای آینده تعدادی دیگری دستگیر می‌شوند.
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 30 کیلو گرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه پراید توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان خبر داد.

پس از آنکه تاریخ تکرار شد و تعصب کور، داس به‌دست پدر داد تا سر دخترک ۱۳ ساله را از بدن جدا کند آن هم با این فراغت خاطر که بعنوان ولی دم، قانون برای او مجازات سختی در نظر نمی‌گیرد، اصلاح قانون در اولویت قرار گرفت و سرانجام چکش قانون حکم به تشدید مجازات پدر درصورت قتل فرزند داد.

رئیس دادگستری شهرستان بروجرد گفت: «فضای مجازی» از مهمترین گزینه‌های تخلفاتی ایام انتخابات است که باید کنترل شود که در این رابطه تخلفات از طریق پلیس فتا شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان اعمال می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از قتل مردی 53 ساله توسط برادر زنش خبرداد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 14 حلقه لاستیک خودروی سنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.

«یاسر» (متهم ۲۵ ساله) که از یک ماه قبل در مرکز ترک اعتیاد اجباری امید آزادی نگهداری می‌شد، درباره این ماجرا گفت: من فندک وحید را گرفتم که پتو را آتش بزنم ولی نمی توانستم آن را روشن کنم به همین دلیل «وحید» خودش آن را روشن کرد، من هم پتو را آتش زدم. سپس دو نفری با وحید پتو را روی تخت دیگری انداختیم که آن جا هم شعله ور شد و سپس به طرف در هجوم بردیم و ...
یک کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه تدابیر رئیس قوه قضائیه باعث احیای هزار کارخانه و بنگاه تولید و اشتغال هزاران بیکار شد؛ گفت: آیت الله رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی برنامه دارد و با شناختی که از امور دارد، می‌تواند مرد شماره یک برای مبازه با فساد باشد.
فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف مقدار 5 تن شیر خشک قاچاق در این شهرستان خبر داد.