کشف انبار ۷۶ هزار کیلوگرم برنج قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۶ تن برنج قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال از انباری در محدوده بازار تهران خبر داد.

تصویر کشف انبار ۷۶ هزار کیلوگرم برنج قاچاق در بازار تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ هدایت بهرامی دراین‌باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند که یک محل دپوی برنج قاچاق در محدوده خیابان مولوی تهران را مورد شناسایی قرار دهند. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود، مالک یک انبار کالا، مقادیر فراوانی برنج هندی و پاکستانی خارجی را با استفاده از خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی کشور تهیه و به این مکان منتقل و دپو کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی قضایی و اخذ مجوز عملیات گفت: ماموران در محل این انبار حاضر شدند که در جریان آن ۷۶ هزار و ۸۴۰ کیلوگرم برنج هندی و پاکستانی فاقد مجوزهای گمرکی و قاچاق کشف شد.

بهرامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین دستگیری سایر مرتبطین پرونده در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه انبار مذکور نیز پلمب شد، اظهارکرد: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد که از سوی دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

منبع: ایسنا

487646