حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

ساعتی پیش زلزله شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این هفته در دو حادثه مختلف در تهران بزرگ دو شهروند با سلاح گرم به قتل رسیدند، گفت: عاملان این دو حادثه با سرعت عمل پلیس دستگیر شدند.
۲ برادر که از یک سال قبل با طراحی نقشه ای حساب شده و خرید زمینی به مساحت ۲ هکتار در نزدیکی پالایشگاه تهران و حفر تونل قصد سرقت بنزین تصفیه شده داشتند، در حین عملیات سرقت بر اثر نشت گازهای سمی و غرق شدن در بنزین جان باختند.
معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه "قانونمداری" سرلوحه نیروی انتظامی در تمامی امور است، گفت: نیروی انتظامی در تمامی صحنه ها حضور "موثر" و "پررنگی" داشته و نشان داده که آسایش و امنیت مردم خط قرمز پلیس و تامین و حفظ آن ماموریت اصلی و اولویت اساسی است.
برخورد یک دستگاه تریلر با پل عابر پیاده به دلیل باز شدن ناگهانی کمپرسی منجر به سقوط پل، مصدوم شدن ۳ عابر و خسارت به چند خودرو شد.
خودم می دانم اشتباه وحشتناکی را مرتکب شدم، به خاطر لحظه ای غرور و خشم، جوانی ام را تباه کردم و دستم به خون یکی از نزدیکانم آلوده شد ولی با آن که خانواده همسرم از خون خواهی من گذشتند باز هم ...

چند جوان مست که حالت طبیعی نداشتند و با اسلحه وینچستر در بوستان بسیج مشهد قدرت نمایی می کردند، با شلیک های هولناک شبانه جوانی را به قتل رساندند و فرد دیگری را نیز به شدت مجروح کردند.