حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با پرسون؛

دستگیری سارق خانم با ۱۰ فقره سرقت

سرهنگ محمد خانی گفت: خانمی که به همراه ۲ آقا به سرقت می رفت، دستگیر شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: زمین لرزه ۴.۱ ریشتری، بامداد امروز (یکشنبه) حوالی هجدک، از توابع شهرستان راور در استان کرمان هیچ خسارتی نداشته است.
متأسفانه مجریان، در اجرای قوانین ضعف داشته‌اند و تکالیفی که بر عهده آن‌ها گذاشته شده است را به درستی انجام نداده‌اند. در جایگاه نظارت نیز ترک فعل اتفاق افتاده است و ناظرین نیز نتوانسته‌اند نظارت خوبی بر اجرای قوانین داشته باشند یعنی عملاً با عدم نظارت باعث شدند که موجبات ترک فعل به وجود بیاید.
اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به خانم ۳۸ ساله‌ای که به دنبال سقوط از ارتفاع دچار تروما به شکم شده بود امدادرسانی کرد.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا ) فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: ۹ نفر از عاملان انتشار خبر کذب کودک ربایی، در فضای مجازی استان شناسایی و پنج نفر از عوامل اصلی این خبر دستگیر شدند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان؛

تصادف زنجیره‌ای ۷ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از مصدومیت 7 نفر بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو در جاده دندی، خبر داد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری برخی افراد سودجو با نام و اعتبار " کاندیدای ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی آنها "از هموطنان خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد، گفت: نمی‌توان با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه، بازی کرد. این مسایل نباید برای جمع کردن رای مورد استفاده قرار گیرد.