۶۰ میلیارد ارزش کالای قاچاق دپو شده در یک ساختمان نیمه کاره

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف محموله‌ای از لوازم خانگی و قطعات آسانسور قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال که در یک ساختمان نیمه کاره دپو شده بود خبر داد.
تصویر ۶۰ میلیارد ارزش کالای قاچاق دپو شده در یک ساختمان نیمه کاره

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ هدایت بهرامی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالای قاچاق در یک ساختمان نیمه کاره در محدوده "نیاوران" تهران تیمی از ماموران موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از این ساختمان بازدید کردند که در بازرسی صورت گرفته ۱۳۵ دستگاه لوازم خانگی از قبیل یخچال، لباسشویی و ظرفشوئی و پالت قطعات آسانسور کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کالا‌های قاچاق مکشوفه فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود گفت: ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه ۶۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

سرهنگ بهرامی خاطر نشان کرد: در نهایت کالا‌های مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و مالک اموال نیز دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

490294

مطالب مرتبط