سردار رادان: «امنیت محله محور» در دستور کار فراجا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اقداماتی از جنسی که دغدغه مردم باشد در محله‌های مختلف با عنوان امنیت محله محور در فراجا شکل می‌گیرد.
تصویر سردار رادان: «امنیت محله محور» در دستور کار فراجا

به گزارش سایت خبری پرسون،سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقداماتی از جنسی که دغدغه مردم باشد در محله‌های مختلف با عنوان امنیت محله محور در فراجا شکل می‌گیرد.

وی افزود: این بدین معنی است که یک زمانی موضوع معتادین متجاهر، مال‌خران وسارقان را مطرح کردیم برای اینکه یک دغدغه عمومی است و در موضوع محله محور ممکن است یک دغدغه محله دغدغه عمومی نباشد.

رادان تصریح کرد: در واقع ممکن است که یک محله از سارقان رنج ببرد و یک محل سارق و معتاد نداشته و مشکل دیگری داشته باشند که در حوزه امنیت و انتظام و فراجا باید اقدام شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همکاران بنده وظیفه دارند دغدغه‌های مردم در آن محله از لسان مردم و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود شناسایی کنند و پس از برآورد نهایی برآن، عملیات انجام دهند به گونه‌ای که مردم احساس کنند در محله‌هایشان آنچیزی که نگران بودند با عملیاتی پلیسی رفع شده است.

وی با اشاره به سایر طرح‌ها در امتداد این موضوع گفت: برخورد با مال‌خرها اقدامات اساسی شده و همچنان ادامه خواهد داشت و تا چند روز دیگر خبرهایی در حوزه اصفهان در عملیات‌های مختلف خواهید شنید.

رادان افزود: در حوزه انتظامی و تهیه گذرنامه زیارتی و تردد سفرها به سمت نشانگاه‌هایی که باید از آن خارج شوند و حوزه صفر مرزی که باید گذرنامه آنجا مهر شود و خارج شوند، همکاران ما تلاش می‌کنند تا کمترین ایستایی ایجاد شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جلساتی که با طرف عراقی داشتند، گفت: آنها قول‌هایی دادند که هنوز فرصت باقی است تا قول‌ها نهایی شود.

وی افزود: همچنین از مردم درخواست داریم در گام نخست برای اخذ گذرنامه روزها و ساعات آخر اقدام نکنند همچنین حرکت و سفر خود را نیز به روزهای آخر موکول نکنند و در نهایت با مدیریت صحیح از مرزهای مختلف وارد و خارج شوند تا دغدغه‌های خودشان نیز کمتر شود.

منیع: فارس

490304

مطالب مرتبط