حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری سارق مسلحانه خطرناک با نام علی جانور خبر داد.
با اشاره به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست؛

رانت خواران بنزین سوز!

بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درباره تخلفات وزارت نفت و سازمان محیط زیست در دولت سابق در ارائه گزارش غلط درباره بنزین تولیدی پتروشیمی‌ها، مقرر شد این تخلفات از سوی قوه قضائیه مورد رسیدگی قرار گیرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران درباره کلیپ منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی گفت: علت دستگیری وی بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به‌ اتهام دیگری صورت گرفته است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با پیگیری‌های سازمان بازرسی مقرر شد؛ عمده ۱۴۵ هزار خودرویی که هم‌اکنون در پارکینگ‌های ۲ شرکت خودروساز کشور وجود دارد تا پایان آبان ماه به صفر برسد.
خضریان در واکنش به حواشی نقل و انتقال خودرو؛

برگ سبز خودرو حکم سند رسمی را دارد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: اعلام نظر قوه قضائیه در مورد نقل و انتقال خودرو توسط دادستان به دنبال نامه کمیسیون اصل 90 بوده است که بر این اساس برگ سبز خودرو حکم سند رسمی را دارد و نیازی به حضور در دفاتر اسناد رسمی نیست.
قوه قضائیه به خود این مجوز را داده است که در حوزه سیاست و مدیریت دخالت مستقیم بکند و یکی از برجسته‌ترین مقامات کشور یعنی رییس بانک مرکزی را به جرم اختلال در نظام ارزی و تخلف از قانون محاکمه کند.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: با توجه به این موضوع که برخی از کشورهای خارجی، به خصوص کشورهای عربی تنها به افرادی که با واکسن‌های مشخصی واکسینه شده اند مجوز حضور و تردد در آن کشور را صادر می‌کنند، سودجویان در کمین نشسته از این فرصت استفاده کرده و از راه دلالی و جعل کارت واکسن مبالغ هنگفتی را به جیب بزنند.
معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از شرکت پلیس فتا ایران در پویش جهانی#فقط یک کلیک JustOneClick#) با موضوع آگاه سازی عمومی پیرامون جرایم سایبری خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر فومن گفت : دختر ۱۹ ساله رشتی که برای تفریح و کوهنوردی به تنهایی به آبشار خره بو در روستای ییلاقی قلعه بن ماسوله رفته بود به دلیل سقوط از کوه در دم جان باخت.
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کردستان از دستگیری قاتل نوزاد سنندجی توسط مأموران این نهاد خبرداد.
رای پرونده سیف رئیس وقت بانک مرکزی، احمد عراقچی و سالار آقاخانی در رابطه با برهم زدن نظم و آرامش بازار ارز و فضای اقتصادی کشور و همچنین برخی سوء مدیریت‌ها صادر شد.
ایران در هفته ای که گذشت؛

شمیم مهر در آذر

واکسیناسیون دانش آموزان و بازگشایی مدارس، دغدغه خانواده های ایرانی در فصل پاییز 1400 شده است. حالا خبر بازگشایی مدارس از همه جا به گوش می رسد. خانواده ها هم با مشاهده واکسیناسیون دانش آموزان بیشتر از 12 سال، آموزش حضوری را بر آموزش آنلاین مقدم گرفته اند.
پرسون از جنب و جوش متخلفان برای کسب درآمد گزارش می دهد؛

گرانی به ایستگاه کالاهای ممنوعه رسید / افزایش 100 درصدی محصولات دخانی

افزایش قیمت کالا و به عبارتی گرانی تنها یک ویژگی دارد و آن این است که کالاهای ممنوعه که به نوعی به سلامت فردی و اجتماعی آسیب می رساند را با کاهش قدرت خرید مواجه می کند و این تنها برگ برنده گرانی به حساب می آید.
دادستان کل کشور که در ارمنستان به سر می‌برد، امروز با حضور در زندان آرماویر درباره شرایط زندانیان ایرانی این زندان با مسئولان و انتقال آنان با مسئولان این زندان گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

یک روانشناس در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

لزوم توجه بیشتر به رفاه سبزپوشان

بر کسی پوشیده نیست که مدافعان امنیت نقش بسیاری در آرامش جامعه دارند، نیروهای انتظامی با تلاش و ایثار و از خودگذشتگی که دارند موجب ایجاد امنیت و آرامش در سرتاسر میهن اسلامی مان شده اند.