حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرپرست اورژانس و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: واژگونی خودروی نیسان در سالند دزفول منجر به مصدومیت ۱۵ نفر شد که حال ۶ نفر آن‌ها وخیم گزارش شده است.

رئیس دادگستری اصفهان گفت: متهم پرونده تیراندازی در اصفهان به سرعت بازداشت و در تحقیقات صورت گرفته اعتیاد این فرد به مواد مخدر صنعتی تأیید شد.

محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور امروز سه‌شنبه در صدر هیاتی از مسوولان قوه قضائیه، با استقبال سفیر کشورمان در ارمنستان و معاون دادستان جمهوری این کشور وارد ایروان شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 23 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال در یک کارگاه نجاری در کرمانشاه خبر داد.

خبرنگار پاکستانی در ایالت بلوچستان پاکستان ترور شد. ترور خبرنگار بر اثر انفجار بمب دست ساز در خودرو رخ داد.
سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری کلاهبردارانی خبر داد که اقدام به فروش بلیت دیدار فوتبال ایران و کروه جنوبی کرده بودند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع زلزله ۵ ریشتری در کوهرنگ، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت و تلفات زلزله گزارش نشده است، اما قطعا این زلزله خسارات زلزله قبلی را تشدید می‌کند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به طرح شفافقت آرا آن را از اصول مسلم مجلس انقلابی دانست و درباره اداره سازمان امور زندان‌ها خاطرنشان کرد: اگر این ارگان زیر نظر وزارت دادگستری قرار بگیرد،امکان نظارت و طرح سوال و استیضاح در مورد آن فراهم می‌شود.
مهم ترین رویدادهای خبری کشور در هفت روز گذشته؛

اقتدار و موفقیت در سایه سلامت همگانی

در هفت روز گذشته، اتفاق‌های زیادی در کشورمان رخ داده است. خبرهای شاد و غمگین، تلخ و شیرین؛ اما آن چه ورای همه تیترها به بیرون درز می کند نشانه های موفقیت و شادی است که روز به روز بیشتر می شود. از برد یزدانی گرفته تا ثبات نسبی بازارها و واکسیناسیون همگانی و مانور فاتحان که نشان داد خوابی پوچ است نگاه چپ به مرزهای ایران.
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با اعلام خبر برخورد پراید با کامیون در محور کیاسر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس تاکام و کلاج خسه به محل حادثه واقع در منطقه وناجم اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به این موضوع که رعایت نظم و امنیت خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، 190 نفر اراذل و اوباش که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و موجب بی نظمی در جامعه شده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
دو مرد شیاد که به بهانه سرمایه‌گذاری با سود ثابت 4 درصد و تضمین تصاعدی سود رمز ارزها به‌صورت شناور، دست به کلاهبرداری میلیاردی زده بودند با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا دستگیر شدند.
چهار نفر از مرزبانان سیستان و بلوچستان در مناطق مرزی این استان بر اثر سانحه تصادف به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کارشناس مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در حادثه آتش‌سوزی در گمرک دوغارون اتفاق نیفتاده است. اکنون آتش مهار شده اما مقداری از محموله تریلر باقی مانده‌ که در حال سوختن است و منتظر اتمام آن هستیم.