حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

بی تردید امنیت اساس و پایه پیشرفت همه جانبه جوامع است و هرگونه رشد و توسعه در پرتوی امنیت به بار خواهد نشست و این مهم در کشور ما اکنون توسط جوانان غیور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با زحمت و تلاش شبانه روزی به درستی در حال انجام است و مردم قدر شناس هم بخوبی به آن واقفند.
رئیس قوه قضائیه گفت: از دادستان‌های سراسر کشور می‌خواهم گرانی را با جدیت پیگیری کنند و هر میزان که لازم باشد به وزیر محترم دادگستری کمک کنیم تا هماهنگ با دولت کنترل بازار پیگیری شود.
به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری در چلگرد؛

تیم‌های ارزیاب به محل حادثه در چهارمحال و بختیاری اعزام شدند

تیم‌های اورژانس و هلال‌احمر به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری در چلگرد استان چهارمحال و بختیاری به منطقه اعزام شدند، تاکنون خسارت‌هایی به منازل مسکونی و زیرساخت‌ها گزارش‌شده است
فرمانده انتظامی استان فارس:

بیش از ۳۱۵ کیلوگرم تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۳۱۵ کیلو و ۳۸۰ گرم تریاک در بازرسی از یک سواری لیفان خبر داد.
حمید صفت، رپر معروف که از مدتی قبل به اتهام قتل پدرخوانده‌اش بازداشت شده و یک مرتبه به قصاص محکوم شده بود با رای قضات دادگاه کیفری یک استان تهران از اتهام قتل عمد تبرئه شد، تا امیدهایش برای آزادی پررنگ شود.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان:

تصادف پژو با تیبا، 5 قربانی گرفت

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با بیان اینکه تصادف پژو با تیبا، 5 قربانی گرفت گفت: این حادثه یک نفر کشته و چهار زخمی در محور خرم‌زال برجای گذاشت.
فرماندار گناوه گفت: وقوع دو زمین لرزه بامداد روز جمعه در گناوه ۳ مصدوم بر جا گذاشت و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: با تلاش ماموران آگاهی این شهرستان سارق اموال و داروهای بیمارستان عباسی در کمتر از چهار روز دستگیر شد.