حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دادستان تهران از بازداشت دو نفر از مدیران سابق یکی از بانک‌ها خبر داد و گفت: در اموال انتقالی از جانب شرکت‌های تعاونی اعتبار از طریق ارزیابی غیرواقعی املاک، تضییع گسترده حقوق بانک صورت گرفته است.
رئیس مجلس یازدهم در نشست شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور رؤسای کمیسیون‌ها،گفت: در نشستی با حضور مسئولین قوه قضائیه مقرر شد تا آئین‌نامه‌ای در حوزه مباحث نظارتی و همکاری‌های بین دو قوه مقننه و قضائیه تهیه شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: پیشگیری محدود به معاونت ما نیست و باید برای رسیدن به نتیجه مطلوب از ظرفیت‌های دیگر نهادها، سازمان‌ها و مردم استفاده کرد.
طی احکامی از سوی رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح منصوب شدند.
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال اعلام کرد: در عملیات پاکسازی منطقه یک آزادراه تهران-شمال صخره ۵۰۰۰ تنی را که در بالای تونل شماره یازده در حال جدا شدن بود با سه مرحله انفجار کاملا از بین بردیم و در روزهای آتی هم این محور بازگشایی خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد؛

بازار تهران طعمه حریق شد/ حادثه مصدوم نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از یک مورد آتش سوزی در بازار تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی هیچ کسی صدمه ای ندید.
رئیس اداره ایمنی بنادر استان بوشهر خبر داد؛

شناور باری شارجه - آبادان غرق شد/ ۷ نفر از سرنشینان نجات یافتند

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور باری در مسیر شارجه - آبادان غرق شد و هفت نفر از سرنشینان این شناور نجات یافتند.
توسط نیروی دریایی سپاه انجام شد؛

کشف و ضبط 500 کیلو گرم مواد مخدر در آب‌های چابهار

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: رزمندگان گشت اطلاعات پایگاه ، محموله ۵٠٠ کیلوگرمی موادمخدر از نوع حشیش را با هوشمندی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.