دستگیری اراذل و اوباش و عاملان درگیری در بناب

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش متواری که باعث رعب و وحشت مردم در شهرستان بناب شده بودند،خبر داد.
تصویر دستگیری اراذل و اوباش و عاملان درگیری در بناب

به گزارش سایت خبری پرسون،سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبراظهار کرد: در پی کسب اطلاع از محل درگیری و متواری شدن تعدادی از اراذل اوباش، دستگیری‌ها آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با بررسی علمی و فنی پلیسی هر سه نفر از اراذل و اوباش که باعث ایجاد رعب و وحشت شده و به اتهام قدرت نمایی و اخلال در نظم و امنیت و همچنین استفاده از سلاح گرم و سرد در درگیری‌ها از چنگ قانون متواری شده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی آنان را در شهرستان بناب و شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد که در درگیری استفاده شده بود کشف شد.

کشف انواع البسه خارجی در شهرستان چاراویماق

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال در شهرستان چاراویماق خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری،به یک دستگاه ون تویوتا مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران در بازرسی خودروی توقیف شده، یک هزار و ۵۷۱ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: برابر نظریه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۸ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال برآورد و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم عزیز در صورت مشاهده موارد مشکوک، حتما با پلیس ۱۱۰تماس داشته باشند.

دستگیری سارق لوازم منزل با ۴ فقره سرقت در آذرشهر

فرمانده انتظامی آذرشهر از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم منزل با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نعمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهر آذرشهر، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته و شباهت شگرد سارق در تمامی سرقت‌ها، موفق شدند در این ارتباط یک نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به ۴ فقره سرقت لوازم منزل از مناطق مختلف شهرستان آذرشهر اعتراف کرد.

سرهنگ نعمتی بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت انجام داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

545539