حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرماندار مهاباد از مهار آتش‌سوزی در مجتمع نوین مهاباد خبر داد و گفت: علت آتش‌سوزی و خسارت ناشی از آن تحت بررسی است.
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به طراحی سامانه «کروکی آنلاین» از اجرای آزمایشی این طرح در استان قم خبر داد که براساس آن کارشناسان پلیس مجهز به تبلت شده و کروکی آنلاین را طراحی و ارسال می‌کنند.
شهر سالند در شهرستان دزفول، ظهر امروز با زلزله‌ای به قدرت ۳.۳ ریشتر به شدت تکان خورد.
دیوان عدالت اداری امروز دو رأی خود را منتشر کرد؛ ابطال مصوبه وزارت بهداشت توسط دیوان عدالت اداری مبنی بر اینکه دستیاران نیازی به ارائه تعهد محضری ندارند و دیگری؛ خودرو‌های شیشه‌‌دودی فقط جریمه می‌شوند و رفع اثر الزام ندارد.
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خبر داد؛

سیل و آبگرفتگی در ۷ استان کشور

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از آب گرفتگی و سیل در ۷استان کشور خبر داد.
جانشین ناجا گفت: پلیس با آن دسته از افراد و رانندگانی که با راندن خودروهای شوتی موجب  برهم خوردن آرامش روحی و روانی جامعه و مخدوش شدن امنیت شهروندان می شود با شدت و حدت برخورد نموده و آنان را جهت رسیدگی به جرایم ارتکابی تحویل مراجع قضایی می نمایند.
اجرای حکم قصاص آرمان عبدالعالی وقتی برای بار چهارم نیز به تعویق افتاد، هم آرمان و هم خانواده شکور هر دو در برزخ به سر می‌بردند. وضعیت جسمی و روحی آرمان به گفته خانواده‌اش به هم ریخته و حکم جسدی متحرک را دارد.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از مسدود شدن تعدادی سرشماره مترصد کلاهبرداری با عنوان " دریافت سهمیه سوخت جبرانی" خبر داد و گفت: اقدامات انتظامی و قضائی بر علیه مرتکبان در حال پی گیری است.