حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

عضو کمیسیون امور داخلی با اشاره به شکایت‌‌های نمایندگان و گزارشات ارسالی کمیسیون‌های مجلس علیه حسن روحانی به قوه قضائیه گفت: افکار عمومی منتظر برخورد دستگاه عدلیه برای برخورد با فعل‌ها و ترک فعل‌هاست.
ساعت 10 صبح دوشنبه یکم آذر صدای فریادهای زنی جوان و پسر کوچکش از داخل حیاط خانه‌ای در منطقه مسعودیه تهران اهالی را به خیابان کشاند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در نشستی که با حضور مقام عالی قضا و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس همفکری و همکاری قوای سه گانه برای دیدن آسیب‌ها، شناخت مشکلات مردم و رسیدن به درک مشترک از مسائل و پیدا کردن و اجرای راه حل آن‌ها برگزار شد، با بیان این‌که پیشگیری یک امر اجتماعی است که منحصر به هیچ نهادی نیست، گفت: اگر همه ارکان کشور به این موضوع ورود نکنند نمی‌توان انتظار موفقیت آن را داشت.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران گفت: با توجه به اینکه موضوع ترافیک یکی از دلایل اصلی آلودگی هوای شهر تهران است، لازم است شهرداری تهران با حساسیت بیشتر نسبت به قبل و دقت و کنترل مستمر نسبت به صدور مجوز ورود به طرح ترافیک اقدام کند.
باند قاچاق سلاح و مهمات به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در خوزستان منهدم و ۸۰ قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیر زیادی مهمات کشف شد.
عباس نژاد با تأکید بر اینکه بیمه ها به طور کامل پرداخت شده تصریح کرد: اگر مشکلاتی باقی مانده، به ادعاهای برخی خانواده های بازماندگان این سانحه برمی گردد که در جاهای مختلف مطرح کرده اند؛ اما از نظر ما در سازمان بنادر، کار تمام شده است. گزارش فنی را هم ارائه کرده ایم همچنین از نظر ما همه سرنشینان درگذشته اند.
مادر 34 ساله‌ای به دلیل اختلاف خانوداگی اقدام به خودکشی کرد؛ مامورین بوشهر این زن را از خودکشی نجات دادند.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از تله کلاهبرداران با عنوان " جمع آوری کمک‌های نقدی با شگرد یاری رساندن به مردم زلزله زده هرمزگان در فضای مجازی " خبر داد و اظهار داشت : بیش از 100 کارگروه ویژه در پلیس فتا سراسر کشور در این خصوص تشکیل شده است.