باند سارقان بعنف منازل در جنوب تهران منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره سرقت بعنف از منازل در محدوده قیامدشت خبر داد.

تصویر باند سارقان بعنف منازل در جنوب تهران منهدم شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل آبان‌ماه و به دنبال وقوع سرقت بعنف از منزلی در محدوده قیامدشت، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستورکار عوامل کلانتری محل قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۴ با انجام تاکتیک‌های عملیاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی متوجه شدند که سرقت‌ها از سوی چهار مرد جوان انجام شده است. در ادامه نیز ماموران با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت و محل مخفیگاه هر چهار سارق را در محدوده قیامدشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم برای انجام عملیات، گفت: سرانجام روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان رفته در با اجرای عملیاتی منسجم موفق به دستگیری متهمان در مخفیگاهشان شدند. افراد دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل شدند.

طرهانی با اشاره به بازرسی از محل دستگیری چهار متهم دستگیر شده نیز گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده از مخفیگاه سارقان، مقادیری اموال مسروقه را کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به بررسی سوابق متهمان دستگیر شده، گفت:‌ متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بودند که پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده بودند. این افراد پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به بزه انتسابی و ۱۵ فقره سرقت بعنف منزل در محدوده قیامدشت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۵ مالباخته شناسایی و به کلانتری قیامدشت دعوت شده‌اند، گفت:‌برای اعضای این باند پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد به همراه پرونده تشکیل شده و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی نیز در این خصوص درحال انجام است.

منبع: مهر

546910