بازداشت پدر و پسر موادفروش در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف مخدرهای شیشه، هروئین و تریاک در جریان دو عملیات پلیسی جداگانه در پایتخت خبرداد.

تصویر بازداشت پدر و پسر موادفروش در جنوب تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ حسین باباپور به تشریح دو ماموریت پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در پایان هفته پرداخت و گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان‌گردان در پاتوق‌های تهران، مامورین معاونت عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به پرونده یک توزیع‌کننده حرفه‌ای موادمخدر را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده متوجه شدند که این توزیع‌کننده موادمخدر، ضمن تهیه و قاچاق محموله‌های موادمخدر و روان‌گردان، اقدام به توزیع گسترده موادمخدر در پاتوق‌های لویزان، هنگام و شیان نیز کرده است. در همین راستا با گسترش چتر اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی، آدرس مخفیگاه این فرد را در یکی از معابر تهرانپارس شناسایی کردند.

باباپور با اشاره به اقدامات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ برای دستگیری این فرد، گفت: ماموران با رصد لحظه به لحظه، فعالیت‌های این سوداگر مرگ را تحت نظر قرار دادند تا اینکه در نهایت برای آنان مسجل شد که متهم مقادیر قابل توجهی موادمخدر و روان‌گردان را تهیه و قصد توزیع گسترده در پاتوق‌های فوق را دارد. با کسب این اطلاعات بلافاصله ماموران به موقعیت مذکور اعزام و پس از هماهنگی قضایی و با رعایت اصل غافلگیری، وارد مخفیگاه متهم شده و او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از محل دستگیری این سوداگر مرگ، خاطرنشان کرد: ماموران در جریان بازرسی انجام شده دو کیلو و 310 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین از داخل اتاق خواب کشف و ضبط کردند. برای متهم مذکور نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده و دیگر افراد مرتبط با آن نیز در حال انجام است.

باباپور، عملیات دوم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب را مربوط به دستگیری یک پدر و پسر موادفروش در جنوب تهران اعلام کرد و گفت: به دنبال دریافت گزارشی از منابع خبری مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر در یکی از محلات جنوب پایتخت، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات اولیه در این خصوص انجام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و خبری متوجه شدند دو سوداگر مرگ که در یکی از محلات جنوبی پایتخت ساکن هستند، دارای نسبت پدر و پسری بوده و قصد دارند مقادیری مواد مخدر را که چندی پیش از مرزهای شرقی خریداری و به تهران منتقل کرده‌اند، توزیع کنند. به دنبال این موضوع تیم عملیات پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن تعقیب و مراقبت نامحسوس پس از اطمینان از حضور متهمان در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه آنان شده و موفق شدند دو متهم را درحالی‌که مشغول بسته‌بندی مواد مخدر بودند، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه دو متهم دستگیر شده، گفت: در جریان بازرسی انجام شده، 19 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد. دو متهم دستگیر شده نیز در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرده و به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

منبع: مهر

546915