حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

با اهدای عضو یک مرگ مغزی از هرمزگان، سه کودک در شیراز جان دوباره گرفتند.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده برفی و لغزنده این محور یک نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران اعلام کرد: در پی فعالیت‌های عمرانی خط ۶ مترو منتهی به ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم، قسمتی از محل فعالیت کارگران ریزش کرد.
سال 98 زنی به مأموران پلیس خبر دادکه دو مرد موتورسوار خودروی او را متوقف کرده و به بهانه کمک به او نزدیک شدند و وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس رهایش کردند.
معاون اجتماعی پلیس فتا ضمن هشدار درمورد همراه بانک‌های جعلی بانکی در گوگل پلی، به مردم توصیه کرد که از دریافت و نصب اپلیکیشن‌های آلوده که از طریق ارسال پیامک‌ها برای آنها ارسال می‌شود، جدا خودداری کنند.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از همراه بانک‌های جعلی بانکی در گوگل پلی خبر داد و به عموم مردم توصیه کرد که از دریافت و نصب اپلیکیشن‌های آلوده که از طریق ارسال پیامک‌ها برای آنها ارسال می‌شود، جدا خودداری کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در شورای شهر تهران خبر داد.
با حکم رئیس قوه قضائیه؛

رئیس سازمان زندان‌ها منصوب شد

رئیس قوه قضائیه با صدور حکمی، غلامعلی محمدی را به عنوان رئیس سازمان زندان‌ها منصوب کرد.
دختر ۱۲ و ۱۶ساله از طبقهٔ هفتم یکی از ساختمان‌های واقع در شهرک مسکونی پیامبراعظم (ص) بندرعباس سقوط کردند.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: با هوشیاری مامور گشت کلانتری ۱۲ چمران، نوزاد ۳ روزه ای که در کنار خیابان رها شده بود شناسایی و تحویل سازمان های حمایتی شد.
وکیل مدافع علیرضا صلحی - پزشک تبریزی که حکم قصاصش به اتهام قتل دو عضو خانواده‌اش در دیوان عالی کشور نقض و در دادگاه بدوی مجددا به قصاص محکوم شده بود_ از تایید حکم قصاص موکلش پس از رسیدگی دوباره در دیوان عالی کشور خبر داد.‌
دادستان کل کشور  عنوان کرد؛

گرانی‌های اخیر پشت پرده‌هایی دارد

دادستان کل کشور گفت: گرانی‌های اخیر پشت پرده‌هایی دارد و پشت پرده‌های گرانی‌ها را دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند.