حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر برخورد خودروی پراید حامل اتباع خارجی غیر مجاز با تریلر در کیلومتر ۴۰ محور زاهدان به خاش نه نفر زخمی و ۲ نفر کشته شدند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و انهدام باند فساد و فحشا خبر داد.
سرکلانتری پلیس بزرگراه از ریزش بار آجر کامیون بر سر راه خودروها در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) محدوده پیروزی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: تاکنون تعداد ۵ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی شدند که بیش از ۴ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده است.
مرگ تلخ شاعرِ صادق آهنگران در تصادف رانندگی؛

شاعر جوان زنده زنده سوخت

محمدزمان گلدسته، شاعر آیینی و سراینده قطعات حاج‌صادق آهنگران بر اثر سانحه تصادف درگذشت.
۶۳ نفر در ۲۰ روز ابتدایی سال ۱۴۰۱ بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند، آماری که به نظر می‌رسد اگر اقدامی عملی برای پیشگیری از آن انجام نشود، با گرم شدن و فرارسیدن تابستان، افزایشی چشمگیر در مقایسه با سال‌های قبل پیدا خواهد کرد.

هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکت‌هایی تحت عنوان همکار و یا نماینده سازمان تأمین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، بیمه تکمیلی و هر خدمت بیمه‌ای و درمانی کلاهبرداری است.
بر اثر باد شدید که از شب گذشته در شهرستان جلفا در استان آذربایجان شرقی آغاز شده است، ریزش دیوار باعث مصدومیت ۳ دانش آموز عبوری از پیاده رو در هادیشهر (شهرک گلها) شد، که خوشبختانه با کمک مردم نجات یافتند.
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل قتل خانوادگی، با ارتکاب به 3 فقره قتل و یک مجروح، در کمتر از6 ساعت با عملیات ضربتی پلیس استان خبر داد.