حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

ساعت 30 دقیقه بامداد سه‌شنبه 23 فروردین با ماموران کلانتری 147 گلبرگ تماس گرفته شد و آمار یک جنایت هولناک را دادند.
اخیرا قضات در استعلامی از معاونت حقوقی قوه قضائیه سوالاتی پیرامون مرخصی زندانیان مطرح کردند که این معاونت در قالب نظریه مشورتی به آن پاسخ داده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد:

اتباع کشور افغانستان مهمانان عزیز ما هستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا اخیرا پلیس برنامه ای برای برخورد با جمع آوری اتباع افغانستانی دارد واکنش نشان داد.
سارقی که شبانه اقدام به سرقت مقادیری طلا و یکدستگاه گوشی تلفن همراه از خانه ای در یکی از روستاهای این شهرستان کرده بود دستگیر شد.
یکی از اتباع بیگانه که در جنایتی هولناک همولایتی‌اش را که در خانه‌اش میهمان بود به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، صبح دیروز در ندامتگاه مرکزی کرج به دار آویخته شد.
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: بالغ بر ۳۵۶۳ لیتر مشروبات الکلی از دو باند در طرح پلیس پیشگیری کشف شد.
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عباسی ۲ پرونده رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه پس از حادثه حرم رضوی و حمله به سه روحانی، مظنونانی احضار شدند اما متهم پرونده یک نفر است، گفت: ضارب ۳ روحانی با جاسازی ماهرانه سلاح را وارد حرم کرده بود
«‌دوست داشت به بهشت برود، من هم او را کشتم تا به آرزویش برسد.» این تنها انگیزه بیمار روحی و روانی برای قتل هم‌اتاقی‌اش در بیمارستان بود.
ویدیو در شبکه های ضدانقلاب منتشر شد که که ادعا می‌کرد ماموران نیروی انتظامی در شوش به یک شهروند شوشی که به بی‌آبی و کیفیت پایین آب منطقه معترض بوده تیراندازی کرده‌ و او را مجروح ساخته اند.
معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای بالارفتن حساسیت از حیث احتمال افزایش جاسازی های حرفه ای موادمخدر، لزوم تقویت گمرکات مرزهای شرقی، در دستور کار گمرک جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و اخیراً اقدامات قابل توجهی در زمینه تهیه و استقرار دستگاههای ایکس ری و افزایش تعداد سگ های مواد یاب انجام شده است.