حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند پنج نفره سارقان خودرو خبر داد و گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از ۱۲ میلیارد ریال است.
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دهلران و کشف و ضبط ۳۲ قبضه سلاح خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از عاملان درگیری منجر به قطع عضو یکی از شهروندان در محله امامزاده حسن (ع) خبر داد.
جوانی که به‌ خاطر اختلاف بر سر یک تاکسی موروثی مادرش را به قتل رسانده است به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
روز شنبه، ماموران پلیس درمنطقه مالک اشتر گشت زنی می‌کردند که ناگهان به مردی حدود ۳۰ ساله مشکوک شدند.
مدتی قبل مرد جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت دو سال قبل از طریق یکی از دوستانم با فتانه آشنا شدم و باهم ازدواج کردیم. ما در خانه‌ای در شمال تهران سرایدار هستیم و با اینکه وضع مالی چندان خوبی نداشتیم اما زندگی خوبی داشتیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بار دیگر انتقادات تندی را در مورد کیفیت خودروهای داخلی مطرح کرده و واردات خودرو را عاملی موثر در کاهش شمار جانباختگان حوادث رانندگی دانست.
انتشار لیست بدهکاران بانکی از سوی چند بانک اقدام قابل تاملی است اما همه ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و اقدامات دستگاه قضا در وصول معوقات و جای خالی اشخاص دانه درشت قابل طرح و رسیدگی است.

مرد میانسال که پسر جوانش را به خاطر رفتارهای وسواس‌گونه به قتل رسانده بود، از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی یکی از مددجویان یک مرکز توانبخشی درشهرستان کرج را مورد ضرب و شتم قرار داده و فیلم آن نیز درفضای مجازی منتشر شده بود در این استان دستگیر شد.
اعضای باند آدم‌ ربایی که با ربودن مرد تنها قصد داشتند خانه ۴۰میلیاردی او را تصاحب کنند، با تیزهوشی ماموران ناکام ماندند.
تبهکاران با ربودن تاجری ثروتمند قصد داشتند ملک ۴۰ میلیارد تومانی او را تصاحب کنند اما در آخرین مراحل اجرای نقشه‌شان اتفاقی عجیب باعث دستگیری‌شان شد.

طی ١٤ روز تعطیلات نوروزی امسال که گذشت، بیش از ١٠ هزار تصادف با ٧٥٠ فوتی و بیش از ١٥ هزار نفر مصدوم در کشور داشته ایم که این رخداد وحشتناک را به راحتی به فراموشی سپردیم!

جانشین رئیس پلیس پایتخت از کاهش نزاع و درگیری در ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: برای برقراری امنیت ویژه ماه مبارک رمضان، گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر را به کار گرفته ایم.