حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

وکیل مدافع مهرشاد سهیلی می‌گوید یک جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات «تحصیل مال نامشروع» و «غصب عنوان» و «جعل سند» موکلش برگزار شده است.
سردار اشتری در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر گفت: این امر باید با همکاری تمامی اقشار جامعه صورت پذیرد چرا که این موضوع یک هنجار اجتماعی است و تقویت آن باعث افزایش امنیت در جامعه می‌شود، در این رابطه پلیس نیز از تمامی آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت و پشتیبانی می‌کند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق کش رو زن ایستگاه‌های مترو خبر داد و گفت: از متهم ۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهم به کش روی تلفن‌های همراه از غرفه‌های مترو اعتراف کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در یکی از بزرگراه‌های این شهر و کشته شدن یک نفر در این حادثه خبر داد.
پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تظاهر به روزه‌خواری جرم مشهود تلقی و با مرتکبین طبق قانون برخورد خواهد شد.

قانون نصب پلاک سوم از سال ۸۴ تصویب شده اما اجرای آن تا به امروز به تعویق افتاده است، حال قرار است پس از ۱۷ سال با کمک شرکت های دانش بنیان این طرح در نیمه اول ۱۴۰۱ اجرا شود.

بخار اسید باعث شد حال برادرم بد شود که سریع او را از خانه خارج کردم و به درمانگاه بردم. البته قبل از رفتن لباس‌های خون آلود او را عوض کرده و به همراه چاقو داخل سطل زباله انداختم.
قاتل جوان با توهمات ناشی از مصرف شیشه، یک پیرمرد 70 ساله را به قتل رساند.
جوان اسپورتیج سواری که با ترفند نخ نمای «رسیدهای جعلی» از مغازه داران کلاهبرداری می کرد، درحالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد که تاکنون شش تن از شاکیان وی را شناسایی کرده اند.
فارغ از حواشی‌ای که پس از انتشار بیانیه «زنان دست‌ اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه» پیش آمد، تجربه آزار و خشونت برای زنان در محیط‌های اجتماعی نظیر محیط کار و حتی محیط تحصیلی، گویای این واقعیت است که آزارها محدود به یک صنف و یک رشته خاص نیست.