حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس قوه قضائیه با اشاره به طرح اقتصادی دولت درخصوص نحوه توزیع یارانه و ارز ترجیحی، به کلیه مسئولان قضایی از جمله دادستان کل و دادستان‌های سراسر کشور بار دیگر دستور داد که دولت را در اجرای این قانون و تکمیل این طرح مساعدت کنند.
زلزله ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتری زمین استان سیستان و بلوچستان - حوالی سرجنگل را لرزاند.
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: حکم قاتل دو محیط‌ بان زنجانی که در هنگام تعقیب و گریز با شکارچیان با تیر جنگی آن‌ها به شهادت رسیدند، اجرا شد.
دمنوش ها عوارض جانبی داروهای شیمیایی را ندارند و سخاوتمندانه به شما لذت و سلامتی را هدیه می دهند نوشیدن یک فنجان دمنوش حسابی دلچسب است و گرما را در تمام رگ های آدم به حرکت در می آورد.
به دنبال ترور ناجوانمردانه یکی از اعضای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خیابان مجاهدین اسلام در تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران دستور داد تا در شناسایی عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.
مرد طلافروش مالباخته بعد از اینکه مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت، در جریان تلاش سارقان برای جلب رضایت، از 9 سال قبل به اتهام قتل در زندان است.
سارق جوانی که با همدستش دست به سرقت تلفن‌همراه سرنشین L۹۰ زده بود، پس از تعقیب و گریز طولانی در یک تصادف به کام مرگ فرو رفت!

در چند روز گذشته مقادیر زیادی آرد، شکر، روغن، لوازم خانگی و روغن موتور توسط پاسداران گمنام در سپاه تهران بزرگ کشف و ضبط شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک دامداری خبر داد و گفت: در این حادثه حدود ۱۵۰ دام تلف شد.
رسانه‌های کویتی خبر دادند که گارد ساحلی این کشور چند ایرانی را حین قاچاق سوخت از کویت برای فروش در یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دستگیر کرده است.
امروز با صحنه‌ای عجیب مواجه شدم که فکرش رو هم نمی‌کردم. همیشه خودم را برای مواجهه با هر تهدیدی آماده نگه می‌دارم.مخصوصاً تهاجم با سلاح یا هرگونه اقدام ایذایی‌ای دیگه اما این جوریش رو دیگه فکر نکرده بودم بهش!!
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان از ورود دادگستری و سازمان بازرسی به فروش کوه‌ها در روستای پایین کوه اشاره کرد و گفت: اگر بررسی این پرونده به سوء جریان ختم شود به طور قطع با متخلفان این پرونده برخورد می‌شود.
هشدار سازمان مدیریت بحران:

مراقب شکستن درختان و سقوط اجسام باشید

سازمان مدیریت بحران شهر تهران به دلیل پیش‌بینی وزش باد شدید در عصر امروز- شنبه 31 اردیبهشت- به شهروندان هشدار داد تا مراقب سقوط اجسام و شکستن درختان باشند.