جوان تهرانی با ۸۶ میلیارد تومان سکه و دلار ربوده شد

پلیس تهران بزرگ از ربایش جوان ۲۵ ساله تهرانی با ۸۶ میلیارد تومان سکه و دلار در منزل وی خبر داد و اعلام کرد: ربوده شدن این جوان در شمال شرق تهران توسط همکار وی انجام شده است.
تصویر جوان تهرانی با ۸۶ میلیارد تومان سکه و دلار ربوده شد

به گزارش سایت خبری پرسون، این جوان ۲۵ ساله درباره نحوه ربودن خود گفت: کارمندی داشتم که با من تماس گرفت که با هم شام بیرون برویم که در نهایت با شوکر، چاقو و اسلحه من را به زور سوار ماشین کردند و من را به سمت رباط کریم بردند. در این میان من را تهدید می‌کردند که اگر شکایت کند بیشتر از یک نفر را نمی‌توانند بگیرند و بقیه همدستان بیرون خواهند ماند.

براساس گزارش پلیس، پس از آن متهمان، کلید خانه را از این جوان گرفته و سراغ دلار، طلا و سکه‌های وی می‌روند و ۸۶ میلیارد تومان دلار و سکه را از منزل این فرد می‌ربایند.

برخی از ربایندگان که توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند، به عنوان راننده و همدستان برای سوار کردن این جوان، ورود به خانه و در نهایت سرقت سکه‌های و دلارهای این فرد فعالیت داشتند. یکی از این متهمان گفت:‌ پول‌ها شامل ۱۱ بسته دلار و ۱۱۰ عدد سکه طلا بود که یکی دیگر از همدستان داخل ماشین من گذاشت و گفت با یکی از صرافی‌ها هماهنگ می‌کند تا در نهایت پس از آن پول‌ها را برای وی در ترکیه ارسال شود.

براساس اعلام پلیس اکنون یک نفر از اعضای این ربایش متواری است و پیگیری‌ها برای دستگیری این فرد نیز ادامه داد: اما جالب است که این افراد موضوع ربایش را با قول مساعد جهت دریافت سه میلیون تومان، هفت یا هشت میلیون و واریز حدود ۵۰ میلیون به حساب آنان انجام دادند که نه تنها واریز نشده بلکه دستگیر هم شدند.

رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت در این باره گفت: ۲۱ سکه را از یکی از متهمان دریافت کردیم و یک اسلحه که بین این افراد دست به دست می‌چرخید و فرد را تهدید می‌کردند به همراه یک شوکر برقی از این متهمان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: اکنون با تلاش پلیس تهران بزرگ ربایندگان دستگیر شدند و به شهروندان توصیه داریم که با توجه به اینکه نگهداری طلا، جواهر و سکه در منزل مسکونی به عنوان یک کار اشتباه تلقی می‌شود از این اقدام خودداری کنند و به هیچ فردی هم اعتماد نکنند.

منبع: ایرنا

728626