حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

ساعت ۴ بامداد امروز ۳۱ اردیبهشت‌ماه در یکی از اتاقک‌های زیرپله در راهروی ورودی بست شیخ بهایی، اتصالی یک دستگاه هیتر برقی، باعث دودگرفتگی شد.

ظاهرا روز گذشته کمیسیون قضائی مجلس مصوبه‌ای داشته که براساس آن مردان در قبال عدم پرداخت مهریه به زنان زندانی نخواهند شد و زنان می‌توانند از طریق اجرای احکام ثبت اقدام کنند و مهریه خود را وصول کنند و درصورت نداشتن مال یا معسر بودن زوج، پرداخت مهریه به صورت اقساطی خواهد بود.
ساعت ۹:۴۵ صبح جمعه 9 اردیبهشت و به‌دنبال گزارش مرگ کودکی 5 ساله در یکی از بیمارستان‌های پایتخت، تحقیقات از سوی بازپرس محمد وهابی آغاز شد.
2 سارق مسلح که در پوشش پیک موتوری و تحویل بسته سفارشی وارد خانه‌ای شده و پس از بستن دست و پای ساکنان یک میلیارد تومان سرقت کرده بودند در حالی دستگیر شدند که مشخص شد منشی یک پزشک متخصص اطفال در این سرقت با آنها همدست بوده است.
بدبینی مادرم راجع به مردها موجب شد تا من هم با چنین افکاری زندگی کنم از سوی دیگر هم پنهان کاری همسرم درباره یک ماجرای وحشتناک به سوء ظن شدیدی در زندگی من تبدیل شد تا جایی که در جست وجوی زنی برآمدم که ...

فردی که با ضرب و شتم زنی کهنسال طلاهای به ارزش 10 میلیارد ریال او را سرقت کرده و فرار کرده بود، دستگیر شد.
حسن‌زاده گفت: متقاضیان ازدواج و طلاق باید در سامانه ثبت نام الکترونیکی ثنا برای گرفتن کد ثنا اقدام و تصدیق الکترونیکی دریافت کنند.
قاتل فراری که چندی پیش در جریان مراسم جشن تولد، دوست خود را در شهر رودهن دماوند به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا انتظامی کشور از انهدام باند کلاهبرداری در فضای مجازی با ترفند دعانویسی و رمالی خبر داد.
جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر لزوم افزایش ظرفیت نگهداری از معتادان تاکید کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد کشفیات جهان توسط ایران انجام می‌شود و ایران اسلامی در خط مقدم مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.
سردار القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این رابطه گفت: «در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از ادارات دولتی، بلافاصله ماموران انتظامی و رهایی گروگان یگان ویژه، به محل اعزام شدند.