حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس قوه قضاییه گفت: از اول انقلاب در قانون مطبوعات اصلاحات و تغییراتی لحاظ شده است و انجام این اصلاحات در زمان حاضر نیز مبتنی بر شرایط و مقتضیات زمان، ضروری به نظر می‌رسد.
وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: تاکنون سه مرتبه تقاضای آزادی مشروطه محمدعلی نجفی را به دادسرا تقدیم کردیم که تا کنون با این درخواست موافقت نشده است.
مدیریت صداوسیما گفت: مگر ممکن است که صداوسیمای آبادان از این مسایل بی‌اطلاع باشد؟ اگر بی‌اطلاع باشد که باید درِ آن رسانه را گِل گرفت و اگر اطلاع داشته و گزارش و پیگیری نکرده که مسئولیت مشترک در ماجرا دارد و باید ابتدا به نقد عملکرد خود بپردازد، یک گزارش جدی آنان می‌توانست بساط تخلفات را جمع کند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری مرز استانهای زنجان و گیلان - حوالی آب بر را لرزاند.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با عدم رعایت حق تقدم در خروجی یا همان جناغی بزرگراه‌ها و معابر خبرداد.
اژه ای گفت: هیئت‌های اعزامی قوا و برخی نهادهای مردمی باید ضمن تشریک مساعی و تبادل اطلاعات، این حادثه را هر چه سریعتر بصورت همه‌جانبه، جامع، هماهنگ و آسیب‌شناسانه بررسی کنند تا گزارش کامل و جامع ارائه شود.
قانون اساسی به عنوان میثاق مدنی و منشور وفاق ملی در یک نظام سیاسی مبین اصول اعتقادی و مبانی فکری آن جامعه و به منزله میثاق مدنی جامعه خاستگاه توقعات و انتظارات افراد جامعه از مسئولان است.
یک سارق در حین سرقت نرده‌های دور ترانس برق در شهر جدید مهستان دچار برق گرفتگی شده و جانش را از دست داد.