حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی هرمزگان از جان باختن ۸ عضو یک خانواده در حادثه تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه تانکر خبرداد.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا انتظامی کشور گفت: با توجه به اینکه انتشار کلیپ‌های امحای جوجه‌ها و مرغ‌ها باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شده است پلیس فتا با هماهنگی دستگاه قضایی در این زمینه ورود قاطع کرده است.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت جنوب خبر داد.

پزشکی که مادر دو فرزند بود، در کلینیک زیبایی‌اش در منطقه یوسف‌آباد، با شلیک گلوله‌های مرد جوان به قتل رسید.
در بامداد امروز رخ داد؛

پیداشدن ۲ جسد دیگر زیر آوار متروپل

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه روند آواربرداری از متروپل با شتاب بیشتری ادامه دارد، گفت: آواربرداری وارد مرحله حساسی شده است.
در پی فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهر کرج از اتخاذ تمهیدات ایمنی با حضور ماشین آلات و اکیپ‌های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند در راستای ایمن سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران خبر داد.
با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد سه نفر از اعضای یک خانواده (مادر ۴۸ ساله دختر ۱۷ ساله و پسر ۱۲ ساله ) حوالی ساعت پنج صبح امروز با استفاده از اسلحه سرد توسط فرد یا افراد جنایتکار به قتل رسیده‌اند.
زلزله‌ای به بزرگی ۴ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه و ۸ ثانیه امروز شنبه حسینیه در استان خوزستان را لرزاند.

پس از وقوع حادثه تلخ متروپل نهادهای متولی برای ساماندهی ساختمان‌های ناایمنی که در شهر تهران وجود دارند پای کار آمده اند و شهرداری از ارائه تسهیلات لازم برای ایمن‌سازی این ساختمان ها خبر داد.

فرمانده انتظامی خاش از وقوع قتل سه عضو یک خانواده خبرداد و گفت: شب گذشته سه نفر از اعضای یک خانواده در یکی از مجتمع‌های مسکونی این شهرستان به قتل رسیدند.
سی‌وسومین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پس از وقفه‌ای دو ساله که درپی شیوع کرونا ایجاد شده بود، بار دیگر در روز چهاردهم خردادماه برگزار می‌شود، مراسمی که به گفته پلیس پیش‌بینی شده بین ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در آن حضور خواهند و دستگاه‌های مختلف امدادی و انتظامی نیز تمهیدات ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته‌اند.
ماموران بازرسی هنگام ورود به توالت هواپیما با صحنه ای روبرو شدند که برایشان قابل باور نبود، صحنه ای که زن جوان را رسوا کرد.

سارق جوانی که با همدستان خود در یک شب به ۴ خانه دستبرد زده بود، هنگامی که در پشت‌بام یک خانه به دام افتاد و راه فراری نداشت، خودش را به سمت خیابان پرتاب کرد.