حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دیروز صبح صیادان محلی بندر کنگ جسد زن جوانی حدود ۳۵ تا ۴۰ ساله درون پتوی پیچیده شده را پیدا کردند.
باندی چهار نفره که اقدام به خالی کردن حساب بیش از ۱۰۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌ های خودپرداز غیرنقدی کرده بودند، مهندم شد.
دختر جوانی که مدعی شده بود پدرش را دو سال قبل کشته و جسدش را سوزانده است، با اظهارات برادر ناتنی‌اش مشخص شد وی به خاطر توهم ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه چنین ادعایی کرده است.
در تعطیلات خردادماه سارقان به یکی از شعبات بانک ملی در تهران نفوذ کردند و محتویات حدود ۲۵۰صندوق امانت را به سرقت بردند.
دادستان تهران گفت: مدیران آموزش و پرورش و دانشگاه های علوم پزشکی تهران، مهمترین مشکل مربوط به نوسازی مدارس و بیمارستان های ناایمن را فقدان بودجه و اعتبار کافی جهت تملک یا تخریب و نوسازی ساختمان ها عنوان می کنند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به اتفاقی که هنگام سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی) رخ داد و با موضع‌گیری و نارضایتی رهبر انقلاب همراه بود، گفت: با توجه به اینکه اتفاق رخ داده در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام راحل، مسبوق به سابقه است، از دستگاه اطلاعاتی می‌خواهیم تا این موضوع را دنبال کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک چاه در بزرگراه شهید محلاتی تهران خبر داد و گفت که در این حادثه یک مرد جوان جان باخت.
معاون رئیس‌جمهور:

متروپل تخریب می‌شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بقایای ساختمان متروپل آبادان پس از آواربرداری کامل تخریب می‌شود، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا ‌پیمانکار "پروژه" شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سرپرست موسسه مطبوعاتی اطلاعات، از روحانیون سیاسی اصلاح طلب و باسابقه مبارزه با رژیم ستم شاهی در ایام پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دار فانی را وداع گفت.
دیه، نوعی مجازات و مالی است که مرتکب جنایت باید به زیان‌دیده از جرم یا اولیای دم او بپردازد. در این گزارش از سلسله گزارش‌های مرتبط با نکات حقوقی دیه، قصد داریم به بررسی دیه «شکستگی استخوان» در قانون مجازات اسلامی بپردازیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک تن درپی انفجار سواری پژو ۲۰۷ در یک مکانیکی واقع در یوسف آباد خبر داد.