حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

جوانی که در یک نزاع و درگیری خونین فرد ناشناسی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، به چنگ پلیس افتاد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از انسداد چهار روزه جاده هراز از امروز و در بازه زمانی ۸ تا ۱۷ خبر داد.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات دره‌بید شهرستان سروستان با وجود تلاش امدادگران به دلیل کوهستانی بودن همچنان ادامه دارد.
رئیس پلیس راه استان مازندران از واژگونی خودروی تویوتا «راوفور» در محور هراز خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۳ سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: یک کارشناس اورژانس استان حین انجام ماموریت در صحنه تصادف مورد ضرب و شتم و حمله با چاقو قرار گرفت و بر اثر جراحات وارده در بیمارستان بستری شد.
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴۳۸ تن کالای اساسی احتکار شده و پلمب ۳۳ مرکز متخلف طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
روز گذشته جسد بی جان زن جوانی در سرویس بهداشتی یکی از بیمارستان‌های تهران پیدا شد و پرونده مرگ مشکوکی پیش روی کارآگاهان پلیس گشود.
مادری دختر ۳ ساله‌اش را از پشت بام طبقه چهارم یک ساختمان به پایین پرت کرد و او را به طرز فجیعی کشت.
آیات شریف قرآن، روایات معصومین(ع) و سخنان فلاسفه و اندیشمندان تمام ادیان در ادوار تاریخ بر حفظ کرامت انسانی فارغ از جنس، نژاد، سن، دین و... اتفاق نظر دارند.
پس از گذشـــت یک هفته از سرقت پُر سر و صدای صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران که سارقان حرفه‌ای که در تعطیلات نیمه خردادماه وارد بانک شدند و پس از تخریب 250 صندوق امانات، محتویات 168 صندوق را به سرقت بردند، دستگیر شدند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور درباره تصاویر منتشر شده از آتش سوزی در پارک پردیسان تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت که علت این حادثه در دست بررسی است.