حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دادستان تنکابن با اشاره به قتل یک دختر شهید تنکابنی در کلاردشت گفت: این پرونده در دست بررسی است.

سرقت‌های خُرد، پدیده‌ای است که طی سال‌های گذشته افزایش داشته است و با شیوع کرونا و به تبع آن افزایش نرخ بیکاری، برخی از افراد به سرقت روی آورده‌اند.
رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کل کشور (فراجا) از کمبود ۲ هزار کلانتری و پاسگاه در کشور خبر داد و گفت: به ازای هر هزار نفر باید ۵ نفر مأمور پلیس داشته باشیم، که این عدد در ایران ۲.۷ است.
درگذشت یک روزنامه‌نگار به دلیل افزایش اجاره‌بهای منزلش

وقتی صاحبخانه مقتول می شود!

«فریدون بهرامی» روزنامه‌نگار باسابقه، به دلیل فشار عصبی ناشی از افزایش اجاره‌بهای منزلش دچار سکته قلبی شد.
روز جمعه برای بعضی از خانواده‌هایی که به‌خاطر تفریح به کنار رودخانه‌ها یا ساحل دریا رفته بودند، خوش‌یمن نبود و در جریان حوادث گوناگون در اصفهان، چالوس، آمل و لرستان ۷نفر غرق شدند و شماری دیگر نیز تا یک قدمی مرگ پیش رفتند.
حقوقدان و وکیل دادگستری با اشاره به حادثه بوستان پردیسان گفت: مامور مرتکب جرایم مختلفی شده که باید در دادسرای نظامی رسیدگی شود و چون جزو جرایم غیرقابل گذشت محسوب می‌شود به صرف شکایت شاکی خصوصی محدود نمی‌شود بلکه مدعی العموم نیز می‌تواند به موضوع ورود و اعلام جرم کند.
هفت تیم اسکان اضطراری امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به محل ساختمان چندین طبقه در معرض ریزش جهت اسکان اضطراری و پشتیبانی و امدادرسانی در حادثه احتمالی با حضور دستگاه‌های همکار در مدیریت بحران، اعزام شد.