حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

بخار اسید باعث شد حال برادرم بد شود که سریع او را از خانه خارج کردم و به درمانگاه بردم. البته قبل از رفتن لباس‌های خون آلود او را عوض کرده و به همراه چاقو داخل سطل زباله انداختم.
قاتل جوان با توهمات ناشی از مصرف شیشه، یک پیرمرد 70 ساله را به قتل رساند.
جوان اسپورتیج سواری که با ترفند نخ نمای «رسیدهای جعلی» از مغازه داران کلاهبرداری می کرد، درحالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد که تاکنون شش تن از شاکیان وی را شناسایی کرده اند.
فارغ از حواشی‌ای که پس از انتشار بیانیه «زنان دست‌ اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه» پیش آمد، تجربه آزار و خشونت برای زنان در محیط‌های اجتماعی نظیر محیط کار و حتی محیط تحصیلی، گویای این واقعیت است که آزارها محدود به یک صنف و یک رشته خاص نیست.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر برخورد خودروی پراید حامل اتباع خارجی غیر مجاز با تریلر در کیلومتر ۴۰ محور زاهدان به خاش نه نفر زخمی و ۲ نفر کشته شدند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و انهدام باند فساد و فحشا خبر داد.
سرکلانتری پلیس بزرگراه از ریزش بار آجر کامیون بر سر راه خودروها در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) محدوده پیروزی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: تاکنون تعداد ۵ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی شدند که بیش از ۴ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده است.
مرگ تلخ شاعرِ صادق آهنگران در تصادف رانندگی؛

شاعر جوان زنده زنده سوخت

محمدزمان گلدسته، شاعر آیینی و سراینده قطعات حاج‌صادق آهنگران بر اثر سانحه تصادف درگذشت.
۶۳ نفر در ۲۰ روز ابتدایی سال ۱۴۰۱ بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند، آماری که به نظر می‌رسد اگر اقدامی عملی برای پیشگیری از آن انجام نشود، با گرم شدن و فرارسیدن تابستان، افزایشی چشمگیر در مقایسه با سال‌های قبل پیدا خواهد کرد.